Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Jeesus sanoo: Työmies on palkkansa ansainnut (Luuk. 10:17)

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Uskonelämä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10831  To 21 Elo 2014, 16:52 (GMT+3)  Aihe: Jeesus sanoo: Työmies on palkkansa ansainnut (Luuk. 10:17) Vastaa lainaamalla viestiä

Jeesus sanoi:

Lainaus:
Jääkää siihen taloon ja syökää ja juokaa mitä teille tarjotaan, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta toiseen.

Luuk. 10:17

Kristinuskosta vieraantuneiden ja raamatunopetuksia tuntemattomien vainotessa Jeesuksen palvelijoita täyttä häkää pitäisi pysähtyä miettimään, ketä vastaan oikein taistelee:

Jeesus sanoi:

Lainaus:
Totisesti, totisesti: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, ottaa vastaan minut, ja joka ottaa minut vastaan, ottaa vastaan sen, joka on minut lähettänyt.

Joh. 13:20

Jeesus sanoi:

Lainaus:
Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen, ja nämä, jotka ovat tässä, ovat tulleet tietämään, että sinä olet lähettänyt minut.

Joh. 17:25

Lainaus:
Jeesus sanoi uudelleen: "Rauha teille! Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät.

Joh. 20:21

Kymmenysten antamisesta on määrätty jo Vanhan Testamentin puolella lukuisissa eri kohdissa, kuten:

Lainaus:
Leevin jälkeläisille minä annan perintöosaksi kaikki kymmenykset. Se on korvaus siitä työstä, jonka he tekevät pyhäkköteltassa.

4. Moos. 18:21

Lue myös: Pitääkö kristityn antaa kymmenykset?

Mutta poliisihallituksessa on ollut kova draivi ajaa Jumalan työtä tekevät oikeuteen siitä, että ihmiset ovat täysin vapaaehtoisesti halunneet tukea heidän työtään. Poliisivaltiossa on kova hinku lukea kristityt rikollisten joukkoon niin kuin Jeesukselle tehtiin yli kaksituhatta vuotta sitten - ennustaessaan ennen kuolemaansa niin osuvasti:

Lainaus:
"Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden. Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta. Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte. Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.

"Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan. Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan. Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.

Luuk. 21:12-19
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Uskonelämä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign