Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Universumissa kaikki aaltoilee - apua Rifestä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10484  Pe 01 Hel 2013, 22:05 (GMT+3)  Aihe: Vaiennettua lääketiedettä - totuus vielä voittaa Vastaa lainaamalla viestiä

Bioelectronics

Bioelectromagnetic Healing, its History and a Rationale for its Use

Energetic Forum

Mikä amerikkalaisia vaivaa? He tappavat ihmisen sähkötuolissa, mutta kieltävät sähkön voiman paljon pienempiin taudinaiheuttajiin.

He valehtelevat! Kaikki on perustunut valheeseen ja lääketeollisuuden ahneuteen.

Viesti kopioitu: täältä

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To 17 Huh 2014, 0:39, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 9863  To 03 Lok 2013, 1:34 (GMT+3)  Aihe: Universumissa kaikki aaltoilee - apua Rifestä Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Universumissa kaikki aaltoilee

Jopa me ihmiset. Aivojen toiminta, sydämensyke ja puhe ovat aaltojen liikettä siinä missä meren mainingit tai auringonvalo.

Lainaus ketjusta:

Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa -- niin myös kaikki tämä teille annetaan

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ma 04 Mar 2013, 15:48, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 9864  To 03 Lok 2013, 14:07 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Universumissa kaikki siis aaltoilee, ja kaikella on oma aallonpituutensa.

Tähän perustuu Rifen tekniikkakin. Jokaisella taudinaiheuttajalla on oma yksilöllinen taajuutensa. Häiritsemällä tuota värähtelyä taudinaiheuttajakin tuhoutuu. Ongelmana on vaan, miten päästään elimistön sisään vaikuttamaan. Käytetään kantajataajuutta, jonka sisällä on vaikuttajataajuus. Kyse on moduloinnista. Kantajataajuus läpäisee solun ja vaikuttajataajuus hoitaa loput.

Nerokasta eikä todellakaan "math for dummies", matematiikkaa tyhmille... Mutta Rife olikin aikaansa edellä ja apinoiden planeetalla kävi niin kuin kävi.

Edellä kuva siitä, miten virta läpäisee solun - ja paljon muuta löytyy tästä pdf-tiedostosta:

SKIN EFFECT AND BIO-ELECTRICAL IMPEDANCE ANALYSIS

Lue lisää täältä.

Rakenna itse oma taajuusgeneraattorisi, vinkkejä täältä.

Rifen alkuperäiset taajuudet.

Kopioitu ketjusta:

Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa -- niin myös kaikki tämä teille annetaan
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10490  Pe 04 Lok 2013, 4:22 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 2.10.2013 klo 3.19 kirjoitti:
Paranisinko tässä elämässä vai vasta Taivaassa kaikkien kipujen ja särkyjen jäädessä maan päälle?

Poikani ajatteli sanojen tarkoittavan paranemista maan päällä ja on nähnyt kovasti vaivaa saadakseni apua. Mitä hän ei ole osannut, siinä Jumala on auttanut. Nytkin tänä yönä ennen nukkumaanmenoa hän sanoi ohjeiden tulleen suoraan Taivaasta.

Tuo oli edellisyönä; viime yönä valitettuani Rife-hoitoihin kuluvaa aikaa - tunti illalla ja tunti ennen nukkumaanmenoa - poika kuunteli tovin ja totesi: "Valitusosoite on Jumala." Mietin hetken ihmeissäni enkä osannut sanoa mitään. Mutta poikani on jo monta kertaa sanonut, kuinka Jumala antaa hänelle hertsit ja ajat, kuinka kauan mitäkin käytetään.

Aivan kuin Jumala auttaisi löytämään maailman, jonka on luonut. Kaikkihan universumissa aaltoilee, kaikella on oma taajuutensa.

Jumala on myös huumorintajuinen ja sanonut pojalleni, että pysyisi tällä taajuudella - siis sillä taajuudella, jolla Jumala puhuu.

Tänään ennen nukkumaanmenoa rukoilin, että Jumala puhuisi selvemmin. Poikani tokaisi, että kyllä Jumala puhuu ainakin hänelle ihan selvästi. Mutta hän onkin lapsenuskoinen, ja minä tullut uskoon vasta puoli vuotta hänen syntymänsä jälkeen. Jumalalla on ollut sormensa pelissä kaikessa.

Välillä olen epäillytkin; mutta jos epäilee kaiken aitoutta ja takana onkin itse Jumala, loukkaa Jumalaa.

"Olen tehnyt paljon väärin ja loukannut Jumalaa, joka viiltää omaakin sydäntäni", kirjoitin aamusivuihini eilen 3.10.2013.

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To 17 Huh 2014, 1:27, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10491  Ti 29 Lok 2013, 2:23 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Takana on kaksi ja puoli tuntia Rifen hertsejä ennen puolta yötä. Ohjelma oli tuntia pidempi spirokeettojen jakautumisen takia, joka minulla on aina viikonlopun jälkeen punkin purtua maanantaina. Olin niin väsynyt, että puolet ajasta torkuin ja hereilläoloajan ajattelin kaikkea. Jos en olisi ollut niin väsynyt, olisin voinut lukea kirjaa. Mutta nyt en jaksanut niin kuin sunnuntaina, jolloin luin Pirkon kirjaa Voimaa Hengestä, joka on edelleen kesken.

Aika hämmästyttävää vaan, miten Jumala johdattaa.

Sunnuntaina avasin kirjan kohdasta "Ainoa todellisuus", jossa paneudutaan ydinfyysikko K.V. Laurikaisen ajatuksiin, joista suora lainaus:

Lainaus:
"Fyysikko katselee tätä maailmaa hieman toisin kuin alaa tuntematon ihminen. Meitä ympäröivä todellisuus ei ole vain sitä, mitä näemme tai voimme käsin kosketella. Maailmamme on todellisuudessa paljon aistimaamme ympäristöä jännittävämpi. Se on täynnä pienen pieniä, tietyllä tavalla liikkuvia hiukkasia.

Elinympäristössämme kulkee koko ajan suunnaton määrä erilaisia aaltoja, joista emme aisteillamme saa mitään tietoa. Niiden havaitsemiseen tarvitaan juuri tähän tarkoitukseen soveltuva vastaanotin.

Fysiikka ja tieteen mahdollisuuksien tutkiminen ovat opettaneet minulle sen, että todellisuudessa on sellaisiakin asioita, joita tieteen keinoin ei lainkaan voida tutkia. --

Näpyttelin käsin tuon; en halunnut pitää skannerilla kovaa ääntä. Mutta olin aivan ällikällä lyöty löytäessäni jostain hengellisestä kirjasta tämän:

"Elinympäristössämme kulkee koko ajan suunnaton määrä erilaisia aaltoja, joista emme aisteillamme saa mitään tietoa."

- Jumalan johdatusta kaikki. Noustuani ylös merkkasin kirjasta kohdan ja juttu jäi siihen.

Nyt yöllä halusin tutkia, elääkö K.V. Laurikainen vielä. Syvä hiljaisuus valtasi minut huomattuani hänen siirtyneen ajasta ikuisuuteen vuonna 1997.

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To 17 Huh 2014, 1:30, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10492  Ti 29 Lok 2013, 3:06 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Mutta olin aivan ällikällä lyöty löytäessäni jostain hengellisestä kirjasta tämän:

"Elinympäristössämme kulkee koko ajan suunnaton määrä erilaisia aaltoja, joista emme aisteillamme saa mitään tietoa."

Samahan tulee esiin Tiede-lehden jutussa:

Universumissa kaikki aaltoilee

Royal Raymond Rife oli aikaansa edellä tajutessaan tuon, josta jotain tässä.

Rikollisen Fishbeinin ja Aman johdolla lääketiede teki koko ihmiskunnalle karhunpalveluksen ja käänsi kehityksen kelkkaa taaksepäin silmittömän ahneuden takia.

Mutta Pyhä Jumala ei voi sietää tuollaista valehtelua ja vääryyttä ja johdattaa uskovat totuuden äärelle.

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To 17 Huh 2014, 1:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10493  Ti 29 Lok 2013, 3:15 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Mutta Pyhä Jumala ei voi sietää tuollaista valehtelua ja vääryyttä ja johdattaa uskovat totuuden äärelle.

Esim.

Rife Centre Christchurch, New Zealand

Research

Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 9871  Ma 04 Mar 2013, 16:17 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rukoilen monta kertaa ennen nukahtamista, että saisin otsikon johonkin aiheeseen - ja kun kirjoittaminen on vaikeaa, rukoilen Jumalaa auttamaan.

No, tänä aamuna sain tuon:

Alkujaan se taisi olla muodossa "Universumissa kaikki värähtelee - apua Rifen tekniikasta", mutta yksinkertaistin ja hioin pikkaisen.

Otsikossa on älykäs kaksoissidos, jota vastaan ei voi taistella. Koska kerran universumissa kaikki tieteenkin mukaan aaltoilee, Rifen tekniikkakin toimii perustuessaan samaan aaltoiluun eli värähtelyyn.

Viesti kopioitu:

täältä
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 9872  Ma 04 Mar 2013, 16:29 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:

Alkujaan se taisi olla muodossa "Universumissa kaikki värähtelee - apua Rifen tekniikasta", mutta yksinkertaistin ja hioin pikkaisen.

Otsikossa on älykäs kaksoissidos, jota vastaan ei voi taistella. Koska kerran universumissa kaikki tieteenkin mukaan aaltoilee, Rifen tekniikkakin toimii perustuessaan samaan aaltoiluun eli värähtelyyn.

Eihän voida lähteä siitä, mitä Rifen kohdalla tapahtui, että hävitetään kaikki tutkimusaineisto, todisteet ja välineet mikroskooppeja myöten, jonka jälkeen väitetään, ettei metodi toimi.

Vain tyhmä voi mennä halpaan. Todisteet piti hävittää vain siitä syystä, että metodi toimii.

Amerikassa on vielä likapyykki pesemättä, mitä kaikkia rikoksia AMA, FDA, FBI ja NSA ovat tehneet. Kaikki on tuleva vielä päivänvaloon ennemmin tai myöhemmin:

Lainaus:
Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi.

Matt. 10:26

Viesti kopioitu:

täältä
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 9873  Ma 04 Mar 2013, 16:59 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Eihän voida lähteä siitä, mitä Rifen kohdalla tapahtui, että hävitetään kaikki tutkimusaineisto, todisteet ja välineet mikroskooppeja myöten, jonka jälkeen väitetään, ettei metodi toimi.

Vain tyhmä voi mennä halpaan. Todisteet piti hävittää vain siitä syystä, että metodi toimii.

Amerikassa on vielä likapyykki pesemättä, mitä kaikkia rikoksia AMA, FDA, FBI ja NSA ovat tehneet. Kaikki on tuleva vielä päivänvaloon ennemmin tai myöhemmin:

Lainaus:
Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi.

Matt. 10:26

Tällä hetkellä tilanne on siis se, että Rifen tekniikan käyttäminen on tehty mahdottomaksi.

Ensiksi on hävitetty kaikki tutkimusaineisto, todisteet ja välineet mikroskooppeja myöten, jonka jälkeen metodin käyttäminen on tehty laittomaksi.

Ajatelkaa, että Rife pystyi todistamaan mikroskoopillaan kaiken! Hänellä oli todistusaineistot kaikesta!

AMA:n Fishbeinia, joka tuhosi kaiken, ei voi verrata keneenkään muuhun kuin Hitleriin.

Fishbein on Amerikan oma Hitler, joka halusi mieluummin takoa rahaa kuin parantaa sairaita.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10486  La 14 Jou 2013, 13:36 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 13.12.2013 klo 23.27 kirjoitti:
Laskettuani, ettei lääkkeiden riittävyydestä ole loppukuurin aikana enää huolta, huojennun. Mieleni täyttää syvä kiitollisuus Jumalaa kohtaan, joka kaikesta syntisyydestäni ja epätäydellisyydestäni huolimatta armahtaa, rakastaa ja välittää. Kirje olisi voinut hukkua matkalla enkä olisi ikinä saanut noita reseptejä. Lääkäri olisi voinut kääntää kelkkansa ja tulla toisiin aatoksiin, samaan kuin liian monet muut. Jumalan ansiota oli sekin, että olin alun perin päässyt koko vastaanotolle. Jos en olisi noudattanut Hänen käskyään nousta torstaiaamuna 20.6.2013 väsyneenä ylös, en olisi saanut ainoaa, juuri ennen lomia tullutta peruutusaikaa. Niin pienestä kaikki oli kiinni - pääseminen heti seuraavalla asemalla junasta toiseen, niin ettei katkoa lääkekuuriin tullut. Sellaista ei voi järjestää kuin Jumala; järjestää niitä kaikkia lääkkeitä minulle, joita ilman olisin voinut vielä huonommin.

Siinä on vaan sellainen juttu, ettei pelkät lääkkeet yksin riitä. Tarvitaan muutakin.

Niin kuin Jumala on johdattanut minua, Hän on johdattanut poikaanikin. Jumalan ehdottamalla hakusanalla poikani löysi meille signaaligeneraattorin, jolla voi tuottaa Rifen hoitotaajuuksia. Verrattuna Beckin protokollaan Rife on auttanut borrelioosissa huimasti enemmän. Ongelmana on vaan tietää oikeat hertsiluvut, millä isketään ja mihin. Kroonista tulehdusta poteva monisairas tarvitsee eri vaivoihin eri hertsejä. Jos minulta jätetään esimerkiksi Lymen hertsit väliin liian pitkäksi aikaa, alan kärsiä luusärystä taas.

Viimeksi sain Lymen hertsejä maanantaina oman replikaatiosyklini mukaisesti. Nähtävästi se ei ole riittävän usein, sillä herättyäni tänään huonosti nukutun yön jälkeen aloin tuntea vienoa kolotusta ensin käsivarsissani, sitten reisissä ja muualla.

Kirjoitin aamusivuihini: "Herättyäni tänään aamulla luuni alkoivat särkeä taas, hyvin vaivihkaa ensin käsivarsissa ja sitten reisissä. Siellä se Lyme lymyää eikä anna periksi."

Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10487  To 26 Jou 2013, 1:26 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 25.12.2013 klo 7:06 kirjoitti:
Mentyäni nukkumaan heräsin noin puolentoista tunnin kuluttua siihen, että minulla oli liian kuuma. Sitä on tapahtunut tässä taudissa harvoin. Olen säännöllisesti saanut lämmittäviä, verenkiertoa ja immuunipuolustusta parantavia Rifen hertsejä. Mutta spirokeetta on hengissä edelleen, kolotellut viime aikoina käsivarsien luissa. Se on vaikea tuhottava, pystyy muuntautumaan ja vaihtamaan värähtelytaajuuttaan.

Sain tuon jälkeen vielä jonkinlaiset unet nukuttuani yli puoleen päivään. Pojan tultua köllöttelemään vierelleni kerroin yöstäni, että olin herännyt kuumuuteen, jolloin hän ajatteli lämpöhertsien tehonneen. Sitten mieleeni tuli luku 633, jonka kerroin pojalleni, joka nousi saman tien laittamaan sen talteen. Vähän ajan kuluttua hän kertoi Jumalan sanoneen, että sitä hertsiä voisi antaa jo nyt. Tein jumppaliikkeeni ja menin pojan huoneeseen, jossa hänen kokoama laitteensa on. Hän istui tietokoneen ja laitteen äärellä levätessäni itse sängyllä. Laitettuaan koneen päälle ja syötettyään tarvittavat arvot siihen aloin saman tien tuntea hitaasti sykkivää, aaltomaista kipua käsivarsissa, reisissä, sydämessä, vasemmassa poskessani ja päässäni. Minua kiinnosti tietää, mitä aallonmuotoja hän oli käyttänyt ja mikä oli kantavana taajuutena. Hän kertoi valinneensa saamalleni hertsille 633 aallonmuodoksi sinin ja kantavalle taajuudelle vuoren, jossa kolmion välissä on pulssi. Kysyessäni, mitä hän oli käyttänyt kantavana taajuutena, hän kertoi, että 3,6 megahertsiä. Miksi 3,6 megahertsiä, tiedustelin. Jumala oli kuulemma neuvonut niin, hän vastasi käyttäessään kantavana taajuutena usein 3,3 megahertsiä. Poikani epäili spirokeetan vaihtaneen värähtelytaajuuttaan aikaisempien hertsien muututtua tehottomiksi, että saamani hertsi 633 voi olla spirokeetan päähertsi nyt. En ole aiemmin saanut mitään hertsejä mieleeni enkä tuostakaan tiennyt, mikä se oli. Voihan sielunvihollinenkin syöttää vaikka mitä lukuja mieleen. Vasta poikani saatua Jumalalta vahvistuksen, että hertsiä voi käyttää heti, vakuutuin asiasta. - Sain kyseistä hertsiä nelisenkymmentä minuuttia, ja tunsin koko ajan saman pulssimaisen kipusignaalin käsivarsissani ja reisissäni. Perään sain muitakin hertsejä, kunnes en jaksanut enää enempää, vaan halusin nousta kirjoittamaan jo aamusivuni, joita aloittaessa sain Pyhän Hengen ja joihin kuvasin taas kaiken.

Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10485  To 26 Jou 2013, 4:04 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 1.2.2013 klo 21.05 kirjoitti:
Mikä amerikkalaisia vaivaa? He tappavat ihmisen sähkötuolissa, mutta kieltävät sähkön voiman paljon pienempiin taudinaiheuttajiin.

He valehtelevat! Kaikki on perustunut valheeseen ja lääketeollisuuden ahneuteen.

Väsyttää, mutta löytyi mielenkiintoista luettavaa:

Kirsti Oikarinen:

Muutos käsissämme - sairausbisneksen seitit

Kirjassa minua kiinnosti eniten Rife. Voiko olla raukkamaisempaa kuin tämä:

Prof. Keith Scott-Mumby paljastaa koko törkeyden:

Electro-Chemotherapy! - Alternative Doctor

Katso myös, mitä Mercola aiheesta sanoo:

Outlawed: "Important Medical Discovery" ... But Why?

Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10488  Su 12 Tam 2014, 19:10 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Olen aina pelännyt sitä, että Jumala alkaisi puhua minulle niin paljon, etten ehtisi kirjata kaikkea ylös.

Olen ottanut esiin perjantain 10.1.2014 aamusivut, joissa kirjoitan:

Lainaus:
Kello 9.41 sain ihanan Pyhän Hengen taas, joka hiipui kello 9.42 ja jatkui jälleen ajatellessani ihanaa Jumalaani, joka on puhunut minulle taas.

Jumalan puhe sykähdyttää koko olemusta, on arvokkainta, mitä ihminen voi saada. Jumalan puhe ja ohjaus tekee olon turvalliseksi ja luottavaiseksi, että koko elämä on hyvissä Jumalan käsissä.

Tuon jälkeen aamusivuissani kuvaan, kuinka poikani alkoi puolen yön aikaan antaa minulle Rifen hertsejä taas, joka venyi noin puoli kahteen. Minua harmittaa aina hertseihin menevä aika, kun olisi niin paljon muutakin tekemistä. Poikani sanoi minulle silloin yöllä, ettenkö tajua Jumalan antaneen hänelle kaiken taas; ne hertsit, ajan ja muun. Hän sanoi sen niin selvästi, että se pysäytti minut. Myöhemmin Jumala sanoi minulle, etten saa moittia poikaani yhtään. Se tuli niin selvästi ja koski nimenomaan hertsejä, joissa Jumala opastaa poikaani. - Ja uskoin Jumalaa enkä moittinut poikaani yhtään.

Tuon jälkeen jatkan aamusivuissani aamuni kuvailua, että aloin heräillä jo ennen yhdeksää ihmeen pirteänä, että lepäsin vielä ja kuuntelin kerran läpi cd:n Lauluja särkyneille, rukoilin parikin kertaa "Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika, armahda minua syntistä", samoin Herran siunauksenkin useamman kertaa. Kirjoitin:

Lainaus:
Olin myös aivan hiljaa Jumalan edessä, jolloin Hän alkoi puhua minulle kymmenyksistä. Se tuli aivan selvästi, että voisin suorittaa kymmenykset sunnuntaisin. Tiesin sen tarkoittavan kirjoittamistani, että Jumalalle riittäisi kymmenykset sunnuntaisin, että muun ajan voisin käyttää lukuisiin kirjoitustöihini. Se oli selkeää ja ihanaa ohjausta rakkaalta Taivaan Isältäni, eikä mikään ole sen arvokkaampaa. - Kiitos, rakas Jumala kaikesta huolenpidostasi, jota meille suot. Johdata meitä nyt ja aina...

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To 17 Huh 2014, 1:07, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10489  To 20 Maa 2014, 2:17 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 19.3.2014 klo 23.59 kirjoitti:
Eilen illalla ennen kävelylenkille lähtöä poikani pyysi minua kysymään Jumalalta uusia hertsejä. Hän on pyytänyt sitä monia kertoja aiemminkin, jolloin minulla on ollut kiusaantunut olo. Jos Jumala ei puhu minulle niin kuin hänelle ja kerro hertsejä, minkäs sille voi. Tosin kerran sain yhden ja se oli tehokas. Mutta sen jälkeen oli ollut hiljaista, ei hertsejä minulle. Vaivaantuneena selitin pojalleni, ettei Jumala puhu minulle niin selvästi kuin hänelle, ainakaan niitä lukuja, ja täytyisi olla kynää ja paperia lähellä, että ehtisi kirjoittamaan ylös, koska kaikki unohtuisi muuten. Poikani ei pitänyt sitä minään ongelmana, hän lupautui auliisti tallentamaan luvut kännykkäänsä. Selvä juttu; sehän olisi aivan pikku juttu rukoilla Jumalaa ja saada joku luku tai lukuja... Sitten vain ulos odottamaan, jos kukko käskien laulaisi.

Mutta oli aivan hiljaista; lisäksemme ei puhunut ketään eikä Jumala hiiskahtanutkaan minulle. Tallustelimme jo takaisinpäin, kunnes katseeni osuessa yhden auton rekisterikilpeen tunsin Jumalan viestivän sen kautta. Kerroin asiasta pojalleni, joka kiinnostui heti ja otti kännykkänsä esiin. Toistin numeron, se oli 1973 nähtyäni viimeisen I-kirjaimen ykkösenä. Mutta poika laittoi vain varsinaisen luvun 973 talteen. Keksin myös hyvän muistisäännön: olin 13-vuotias vuonna 1973.

Päästyämme kotiin menin keittiöhommiin ja poika alkoi selvitellä hertsejä. Jonkun ajan kuluttua hän ilmoitti hertsin 1973 olevan Aspergillus flavukseen, joka aiheuttaa myös tärinää ja tuhoaa hermostoa. Hän tutki lisää ja kertoi, kuinka sienet syövät elohopeaa, että ne ovat tappaneet kai hampaanikin... Päästyäni tietokoneen ääreen aloin penkoa asioita itsekin. Halusin tarkistaa, oliko tekemässäni hometestissä kasvanut myös flavusta. Löysin tietokoneelta vanhat muistiinpanot nopeasti ja epäilykseni osoittautuivat oikeaksi. Kävin poikani linkkejä läpi, ja päätin kirjoittaa kaikesta. Kesken kirjoittamiseni löysin hirveän tutkimuksen, jossa Aspergillus flavuksen kerrotaan aiheuttavan kroonista granuloomasinuiittia ja olevan sata kertaa virulentimpi kuin Aspergillus fumigatus.

Jumala johdatti meidät kaiken tuon tiedon äärelle ja osoitti, että Hän voi viestiä muutenkin kuin sanoin!

Pidin kiirettä saadakseni edellisen viestin lähetettyä 19.3.2014 puolella. Jos vuorokausi olisi ehtinyt vaihtua, aloitusta olisi pitänyt muuttaa; se ei olisi viitannut enää oikeaan ajankohtaan, ainakaan niin selkeästi.

Mutta puhuessani nyt viime yöstä, ajankohdasta ei voi erehtyä. Se oli ensimmäinen kerta, kun sain hertsiä 1973 Aspergillus flavusta vastaan. Kymmenen minuuttia, jona aikana voin pahoin, jonka jälkeen poika toi minulle kaksi kapselia glutationia neutraloimaan vapautuneita myrkkyjä. Sain samaan syssyyn muitakin hertsejä ja nukkumaan mennessäni luulin nukkuvani huonosti taas, joka on ollut viime vuosina enemmän sääntö kuin poikkeus. Mutta nukuinkin kuin tukki niin kuin poikanikin... Vaikka hertsitkin olivat auttaneet, tiesimme molemmat Jumalan antaneen ne hyvät unet rukoiltuamme sitä hartaasti.

Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10497  Pe 18 Huh 2014, 1:31 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 18.4.2014 klo 0.00 kirjoitti:
Olin laittanut laitteen jo yöksi kiinni enkä osaa laittaa sitä yksin päälle; siinä on niin paljon erilaisia säätöjä, kun on määriteltävä kantava taajuus ja kannettava, vaikuttava taajuus jne. Jos oikein muistan, nykyisellä kokoonpanolla saa vain kahden watin tehon, joka heikkenee, mitä kauempana laitteesta on. Mutta jotain apua siitä on, se on parempi kuin ei mitään.

Lainaus tuolta.

Mutta kun laite on päällä ja esisäädöt tehty ja kantajataajuus määritelty, osaan vaihtaa kannettavaa vaikuttajataajuutta. Alun töppäilyjen jälkeen kärsittyäni Jarisch-Herxheimerin reaktiosta olen oppinut varovaisemmaksi.

Tässä tietokoneen ääressä minulla on ollut tämä hertsilista auki, josta olen käynyt kohta kaikki aflatoksiinihertsit läpi. Lukuja voi myös pyöristää, esimerkiksi hertsi 9360 tuntuu olevan tehokas ja saanut vasemman poskeni reagoimaan.

Hertsejä löytyy myös muualta, esimerkiksi tästä pdf-tiedostosta minulle on ollut tehokkaita sekä Borrelia afzelii että Borrelia garinii kystamuotoineen.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10498  Pe 18 Huh 2014, 1:52 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Myös Doug MacLean mainitsee kirjeessään funktiogeneraattorin eli signaaligeneraattorin:

Letter from Doug MacLean, Coil Machine Inventor

Doug kehitti Coilin laitteen parantaakseen itsensä.

Kirjeestä näyttäisi olevan typistetty suomennos tuolla.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10835  Pe 22 Elo 2014, 0:12 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 18.4.2014 klo 1.31 kirjoitti:
Admin 18.4.2014 klo 0.00 kirjoitti:
Olin laittanut laitteen jo yöksi kiinni enkä osaa laittaa sitä yksin päälle; siinä on niin paljon erilaisia säätöjä, kun on määriteltävä kantava taajuus ja kannettava, vaikuttava taajuus jne. Jos oikein muistan, nykyisellä kokoonpanolla saa vain kahden watin tehon, joka heikkenee, mitä kauempana laitteesta on. Mutta jotain apua siitä on, se on parempi kuin ei mitään.

Lainaus tuolta.

Mutta kun laite on päällä ja esisäädöt tehty ja kantajataajuus määritelty, osaan vaihtaa kannettavaa vaikuttajataajuutta. Alun töppäilyjen jälkeen kärsittyäni Jarisch-Herxheimerin reaktiosta olen oppinut varovaisemmaksi.

Tässä tietokoneen ääressä minulla on ollut tämä hertsilista auki, josta olen käynyt kohta kaikki aflatoksiinihertsit läpi. Lukuja voi myös pyöristää, esimerkiksi hertsi 9360 tuntuu olevan tehokas ja saanut vasemman poskeni reagoimaan.

Hertsejä löytyy myös muualta, esimerkiksi tästä pdf-tiedostosta minulle on ollut tehokkaita sekä Borrelia afzelii että Borrelia garinii kystamuotoineen.

Laite on aivan liian tehoton; toisesta kanavasta on lähtenyt kaksi wattia ja toisesta vain puolikas wattia. Mutta parempi sekin kuin ei mitään, jonka olen huomannut monesta asiasta. Koko kesän olen esimerkiksi nukkunut niin, että vahvemmasta kanavasta on tullut kipuhertsiä 3000 ja heikommasta kanavasta parantavaa hertsiä 10000.

Olen oppinut käynnistämään laitteen jo itsekin. Käytössäni oli pitkään printatut ohjeet säätöjen tekemistä varten, kunnes aloin opetella käyttöä ilman lunttilappuja.

Ensiksi virta koneeseen ja säädetään ensimmäinen kanava. Kantavaksi taajuudeksi 3,2 megahertsiä, aallonmuodoksi tehokas Chirp, amplitudiksi maksimi 33 dBm, jonka jälkeen moduloidaan kannettavan taajuuden asetukset, aallonmuodoksi Arb, joka vastaa Chirpiä, kaistanleveydeksi 30 kilohertsiä, tyypiksi FM tai AM. Vastaavat asetukset tehdään toiselle kanavalle, jossa kantavaksi taajuudeksi valitaan 2,4 megahertsiä, aallonmuodoksi kantavalle taajuudelle GaussWin, amplitudiksi maksimi 22,5 dBm, jonka jälkeen moduloidaan kannettavan taajuuden asetukset, aallonmuodoksi Sine, kaistanleveydeksi 30 kilohertsiä, tyypiksi FM tai AM. Kaikkia asetuksia voi muutella tarpeidensa mukaan. Kantajataajuus avaa kuin "putken", jonka sisällä kannettava taajuus kulkee elimistöön. Periaatetta voisi havainnollistaa joissain apteekeissa käytössä olevalla putkisysteemillä, jota pitkin lääkeputelit kulkevat farmaseuteille, paitsi että hertsien muodostama putkisto on näkymätön.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10870  Ke 03 Syy 2014, 4:19 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ympäripyöreitä päiviä... Sain vasta kahden maissa tiskattua.

Tiskikone nielee paljon, muttei kaikkea - ja osa pestävä käsin. Kahvikuppeja ja muuta. Oikeastaan olisi yksinkertaisempaa elää ilman astianpesukonetta, joka ei vapauta lataamisesta ja purkamisesta. Jos konetta ei käytä päivittäin, likaisten astioiden asettelu pesua varten on ällöttävää mädättäjäbakteerien tehdessä jo työtään. Ja inhottavaa on sekin, jos banaanikärpäsarmeija pörräilee pesemättömien astioiden kimpussa tiskipöydällä. On paljon mukavampaa nousta aamulla raikkaaseen keittiöön, jossa aamusivujakin kirjoittelen.

Olisipa vaan terve, mutta ei. Kuka hullu esimerkiksi juo jotain savijuomaa yöllä? Ehkä sellainen, joka on huomannut sen auttavan oikeasti toksiinien neutraloimisessa. Ostin samaa savea lisää; sehän on ihan huippua. Ja vatsan ärsytykseen ruokasoodaa, jota tilasin iHerbistä ja joka oli yllätyksekseni paljon pehmeämpää ja laadukkaampaa kuin ruokakauppojemme soodat. Muttei parane stressaantua, ettei tule kaksi kertaa kipeämmäksi, joka on koettu lukuisia kertoja. Stressin lykkäämä kortisolihormoni on kuin bensaa liekeille, jonka jälkeen särkee ja sattuu kaikkialta aivan kuin piru olisi merrassa.

Vaihtelen tässä hertsejä taas, sillä vaikka laite on tehoton, siitä on jotain apua. Ei ole mikään kiire sänkyyn valvomaan, joka on yhtä helvettiä. Aika vaikeaa nukkua kehon täristessä koko ajan. Eipä vaan lääkäreitä kiinnosta yhtään syyn tutkiminen saati sen poistaminen...

Olen tullut siihen tulokseen, että tässä maailmassa on paljon kärsimystä, josta ei välitetä yhtään. Käännetään vain pää ja katsotaan muualle. Miljoonat ja miljoonat saavat kuolla nälkään maailmassa, jossa olisi yllin kyllin ruokaa ja rahaa sotimisen sijaan. Mutta hullut ovat vallassa, ovat aina olleet.

Mielessäni on kytenyt jo pidempään, että pitäisi penkoa amerikkalaisten oikeaa historiaa; minkälaista porukkaa siellä käyttää valtaa muun maailman pokkuroidessa perässä.

Ei tarvinnut kuin raapaista vähän pintaa, niin tietokoneen näytöllä oli karmeaa tietoa mustiin kohdistuneesta mielivaltaisesta lynkkauksesta. Valkoiset käyttivät huvituksistaan karmeita nimiä, kuten "Friday Night Boot Burnings" polttaessaan mustaihoisia, "Picnic" poimiessaan neekerin hirtettäväksi. Sivun alalaidassa on kortti 17-vuotiaasta nuorukaisesta, joka roikkuu hirsipuussa karrelle palaneena. Pojan elämä olisi ollut vasta edessäpäin... Miten järkyttävältä äidistä onkaan tuntunut eikä sitä tuskaa kerrota missään. Mutta postikortin toisella puolella iloitaan: Tässä on kuva grillauksesta, joka meillä oli viime yönä, poikanne Joe. [This is a picture of the "barbecue" we had last night signed, Your son Joe.] - Mustan holokaustin yhteiskunnasta lisää täällä.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10965  To 02 Lok 2014, 3:23 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 3.9.2014 klo 4.19 kirjoitti:
Vaihtelen tässä hertsejä taas, sillä vaikka laite on tehoton, siitä on jotain apua. Ei ole mikään kiire sänkyyn valvomaan, joka on yhtä helvettiä. Aika vaikeaa nukkua kehon täristessä koko ajan. Eipä vaan lääkäreitä kiinnosta yhtään syyn tutkiminen saati sen poistaminen...

Olen tullut siihen tulokseen, että tässä maailmassa on paljon kärsimystä, josta ei välitetä yhtään. Käännetään vain pää ja katsotaan muualle. Miljoonat ja miljoonat saavat kuolla nälkään maailmassa, jossa olisi yllin kyllin ruokaa ja rahaa sotimisen sijaan. Mutta hullut ovat vallassa, ovat aina olleet.

Kirjoittaessani nyt yöllä hertsien vaihtaminen unohtui kokonaan. Samat hertsit olivat päällä vaan.

Muttei kannata mennä nukkumaan, jos ei ole edes tärkeimpiä hertsejä käynyt läpi, nukkumisesta ei tule silloin yleensä mitään. Paraikaa on Rifen alkuperäinen hertsi 789 spirokeettaan ja toisena 9360 aflatoksiiniin. Lymeä ja oheisinfektioita käytävä vielä läpi unohtamatta sieni-infektiota.

Oman listan lisäksi hertsejä löytyy myös täältä. Viime yönä käytin eri hertsejä astmaan, pitäisikö käyttää ihme oireiden takia myös ALSiin. Ilman muuta lihaskuntoni on heikentynyt eikä kestä normaalia kuormitusta enää.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 10983  La 04 Lok 2014, 3:21 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 2.10.2014 klo 3.23 kirjoitti:
Kirjoittaessani nyt yöllä hertsien vaihtaminen unohtui kokonaan.

Harmittaa se, että yö tulee liian nopeasti vastaan enkä ehdi kirjoittamaan tarpeeksi. Tai oikeastaan kirjoittaminen on liian hidasta ja aikaavievää. Muokkailu ja oikolukukin venyttävät rupeamaa. Mutta jos en oikolukisi kirjoituksiani uudestaan ja uudestaan, jäisi paljon virheitä alettuani tehdä niitä enemmän. Se, että olen varjellut sääntöä, varjelee nyt minua. Oikeasti borrelioosi on tehnyt hirveää jälkeä. Puhun tämän tästä puuta heinää, jota poikani joutuu todistamaan joka päivä. Kesällä pyörälenkillä sanoin: "Mennäänkö eläintarhan kautta?" - Joo, mutta kun täälläpäin ei ole mitään eläintarhaa, pieni eläinlääkäriasema vain. Puhun jotain sinnepäin, enkä yleensä edes huomaa sitä. Se otukka mussuttaa aivojani ja henkistä pääomaani.

Vaihtelen tässä vähän vielä hertsejä.

Mikähän siihen oikein tehoaisi, nujertaisin sen heti. Kuka keksisi hyvän laitteen.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11013  Pe 10 Lok 2014, 3:32 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 4.10.2014 klo 3.21 kirjoitti:
Harmittaa se, että yö tulee liian nopeasti vastaan enkä ehdi kirjoittamaan tarpeeksi. Tai oikeastaan kirjoittaminen on liian hidasta ja aikaavievää. Muokkailu ja oikolukukin venyttävät rupeamaa. Mutta jos en oikolukisi kirjoituksiani uudestaan ja uudestaan, jäisi paljon virheitä alettuani tehdä niitä enemmän. Se, että olen varjellut sääntöä, varjelee nyt minua. Oikeasti borrelioosi on tehnyt hirveää jälkeä. Puhun tämän tästä puuta heinää, jota poikani joutuu todistamaan joka päivä. Kesällä pyörälenkillä sanoin: "Mennäänkö eläintarhan kautta?" - Joo, mutta kun täälläpäin ei ole mitään eläintarhaa, pieni eläinlääkäriasema vain. Puhun jotain sinnepäin, enkä yleensä edes huomaa sitä. Se otukka mussuttaa aivojani ja henkistä pääomaani.

Mikähän siihen oikein tehoaisi, nujertaisin sen heti. Kuka keksisi hyvän laitteen.

Pitkiä rupeamia, mutta ilman hertsejä voisin paljon huonommin. Lääkkeetkin tekevät jotain, jos niitä vain saa, muitakin kuin kivunpoistajia vaan.

Keskiviikkoiltana kurkkuni tuntui kipeältä ja puutuneelta, ja ajattelin nielemisongelmani radikaalisti pahentuneen. Mutta keksin kysäistä pojalta, onko hänenkin kurkkunsa kipeä. Lähes ilahduin siitä sen tarkoittaessa vain tilapäistä haittaa. Otin heti AntiWiriä ja imeskelin kaksi karvaanmakuista tablettia saadakseni maksimaalisen tehon. Olin tottunut luottamaan AntiWiriin - se on huipputehokasta, ja vieläkin tehokkaampaa tuhdin D-vitamiiniannoksen kanssa otettaessa. Olen jo ajatellut, että siinä minulla on oiva pari Ebolaa ja muuta vastaan. Luin AntiWiristä äsken myös tämän ja D-vitamiinista olen kirjoittanut siellä sun täällä. Huomasinkin, että AntiWiriä saa tuolta tosi edullisesti ja tilasin isomman määrän. Tuosta vielä edullista D-vitamiinia messiin, niin eiköhän tääkin talvi taas selvitä. Ai niin, by the way, olen unohtanut kertoa videosta, jossa väitetään oliivinlehtiuutteen tappavan borreliabakteerin. Tilasinkin jo tätä oleuropeiiniä, mutten ole muistanut juuri lääkkeiden lisäksi käyttää. Ehkä AntiWir on jopa tehokkaampaa sisältäessään useampaa ainetta. Taidankin listiä kaikki pöpöt sillä.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11096  Ke 12 Mar 2014, 3:36 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 4.10.2014 klo 3.21 kirjoitti:

"Kuka keksisi hyvän laitteen."

Tässä pari tyyristä ratkaisua, joista poikani on vinkannut:

GB4000 + MOPA
http://www.thegb4000.com/Frequency-Machine/M.O.P.A-Amplifier
http://www.thegb4000.com/p1c1/Frequency-Generator-Equipment/GB4000-Function-Generator?c1=1

PERL-M
https://www.resonantlight.com/perl
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11169  Pe 12 Jou 2014, 5:41 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yön hiljaisina hetkinä myös hiljaisuus hoitaa sairasta kehoa.

Pari tuntia sitten oli niin paha ja tärisevä olo, että join tupla-annoksen savea, jota on ostettava taas lisää. Huippujuttu, mutta menee aika nopsaan. Jo kaksi pussillista käytetty ja hommattava lisää.

Tärkeintä on myös mielenrauha, että pakottaa itsensä rauhallisuuteen. Voisin alkaa kirkua täällä, muttei se auttaisi minua mitään.

Oikeasti olen hyvin sairas ja heikko, mutta teen samat asiat aina uudestaan. Kirjoitan aamusivuni. Joka päivä, voin sitten miten tahansa. Turhaa minun on valehdella itselleni mitään.

Ihmisessä on kerroksia. Tietoisia ja tiedostamattomia, kulkien ristiin rastiin. Se, että jaksaa, ei ole enää itsestään selvää. Pyörällä polkeminenkin rasittaa omituisesti reisilihaksia, jotka eivät ole enää normaalit. Mutta kertoessani läheisilleni lihasten oudosta väsymisestä, he olettavat sen vain harjoittelun puutteeksi. He eivät tajua, ettei sairaita lihaksia voi harjoittaa normaalisti, ettei keho kestä sitä. Kaikki läheiseni vähättelevät paitsi poikani, joka on koko ajan nähnyt kaiken. Ilman häntä minulla ei olisi ollut mitään Rifeäkään käytössä, ilman hänen rakastavaa ja pyyteetöntä uhrautumistaan. Kun rakastaa toista niin paljon, että haluaa auttaa.

Lääkäreiltä ja insinööreiltä on turha odottaa mitään, tärkeintä heille on kolkko uransa ja he itse. Jumala näkee sydämeen ja arvottaa ihmiset kokonaan toisin. Rifen tulevaisuus on muiden varassa. Lääkärit ja insinöörit tulevat vasta viimeisinä; suutarin pojilla ei ole kenkiä.

Näin heikkona on samalla lähellä Jumalaa. Joka päivä ajattelen kuolemaa potiessani tällaisia oireita. Niin paljon on elimistössä pielessä, että miten se jaksaa. Rasitusta ja kärsimystä on jatkunut jo vuosia, miten tämä kaikki päättyy. Jälkikäteen on helppoa sanoa kaikkien merkkien olleen näkyvissä jo kauan, muttei kukaan välittänyt. Käykö tässäkin niin, sitä ei kukaan tiedä paitsi Jumala, johon minulla on syvä luottamus.

Kun torstaiaamuna ajattelin apeana kaikkea vääryyttä taas, ettei Jumalakaan ole puhunut pitkään aikaan mitään, heti perään sain sanat: "Usko Jumalaan." Liikutuin syvästi, kello oli 8.55 silloin.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11228  Pe 02 Tam 2015, 6:31 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

On vähän vaikeaa samaan aikaan kirjoittaa ja ottaa hertsejä unohtaessani vaihtaa niitä. Istunto venyy ja kello käy, mutta jotain apua näistä on, vaikka hertsien valinta onkin silkkaa kokeilua ja hakuammuntaa, mikä sattuisi tehoamaan.

Löysin vaan tapaninpäivän aamuna aika mielenkiintoisen Inside Surgeryn uutisen, jonka olen laittanut kirjanmerkkeihini Firefoxin tietojen perusteella 26.12.2014 klo 5.50.

Voiko Rifen terapia auttaa pysäyttämään Ebola-taudin:

Lainaus:
July 31, 2014 9:13 pm Posted by Editor

Can Rife Therapy Help Stop Ebola Disease?

Ebola disease. As the world watches with increasing horror the slow but sure spread of this killer, health authorities are struggling with how best to treat the afflicted while maintaining strict isolation and quarantine.

Distressingly, many physicians, nurses, and other healthcare workers taking care of ill Ebola disease patients have themselves been infected and are in mortal danger, including Americans Dr. Kent Brantly and Nancy Writebol, aid workers for the charity Samaritan’s Purse.

The Ebola disease is highly infectious, meaning once a patient comes in contact with even a few virus organisms, a severe illness almost always develops. Patients commonly develop fatal hemorrhages from their mouths, eyes, and skin. Organ failure including the heart, lungs, liver, and kidney systems is invariably occurs

Ebola virus

There is no vaccine for Ebola currently and no specific pharmaceutical cure or antidote other than supportive care such as intravenous fluids, oxygen, blood transfusions, and correcting electrolyte abnormalities.

Please see How I Would Treat Myself for Ebola at Home.

Please see Can Gingko and Turmeric Help Stop Ebola?

Please see Can Acupuncture Help Stop Ebola?

Despite this, news organizations today are reporting the importation of an untried experimental serum intended for the American patients to try to halt or reverse the course of the disease, with health authorities no doubt willing to risk any unknown adverse side effects against a hoped for, life-saving benefit.

However, sadly there was apparently only enough medicine for one dose, which Dr. Brantly gallantly gave to Ms. Writebol. As of this writing, both Americans remain in grave condition and are to be transferred to the United States for care.

In this clearly desperate scenario for those currently infected with Ebola disease and for the worldwide health ramifications, would it be wise to ask what other unproven (even “kitchen sink”) experimental treatments might be employed as a last gasp strategy to try to save lives when there is nothing left to do?

Please see Can Nano Silver Help Stop Ebola?

One possibility that might bear consideration is Rife therapy – a controversial treatment modality that has been largely discredited by medical authorities in the United States as unproven (but not specifically dangerous.)

A large measure of the condemnation by US officials resulted because of claims in the 1980s that the treatment was effective for the treatment of cancer.

Today, although considered little better than quackery at best by some and treated with howls of derision by others in the American medical establishment, Rife therapy is a more widely accepted therapeutic modality in Europe and is used for a wide variety of conditions, including cancer and other serious illness.

Rife therapy machines come in many styles and models. For illustration purposes in this discussion, one popular and commonly used machine sold internationally is described as a photon resonant light emission device.

The device (about the size of a small suitcase) is a non-contact, non-invasive device that uses electricity to stimulate argon gas in a closed tube to emit an electrostatic charge, light, and an electromagnetic frequency (EMF.)

When the device is turned on it delivers radio frequencies in a 360 degree pattern. Literature from the manufacturer states that the resultant EMF can be used for the control of microbes, including viruses, bacteria, fungi, and yeast*.

The manufacturer states in the instruction manual that the anti-microbe EMFs travel up to 30 feet and will penetrate walls, concrete, steel, and lead.

The device is easily programmable to deliver the specific frequencies desired. There are published protocols widely available on the Internet on specific frequency protocols that purportedly are effective for different classes of microbes being targeted.

Almost all state medical boards in the United States strongly discourage physician participation or recommendation of Rife treatment. Penalties for prescribing Rife treatment can include censure and loss of licensure.

Despite this official condemnation, Rife machines can be purchased on the internet and are quietly used by tens of thousands of patients in the United States for a wide range of ills, including most commonly as an antimicrobial strategy for Lyme disease. Many of these patients give positive anecdotal reports of efficacy in controlling their infections.

Not surprisingly, due to antipathy of the medical establishment most physicians avoid professional consideration of Rife therapy and there are few recent studies investigating Rife therapy in humans.

Ebola infection affecting the hand

However, there has been some research in the past 20 years published using animal and in-vitro models that has investigated the use of electromagnetic frequencies as a strategy.

These studies have shown a positive effect in controlling microbial infection and producing beneficial changes in wound healing, immune response, and inflammatory response.

For instance, in a study investigating the use of electromagnetic fields to control the protozoan infection coccidiosis in broiler chickens, it was found that exposure had an antagonistic effect on the causative Eimeria organisms treated birds (Elmusharaf and Cuppen, 2007.)

Also, there are suggestions that the use of electromagnetic fields may cause an anti-inflammatory effect and promote wound healing in rats (Jasti and Wetzel, 2001.)

In addition, several studies have suggested in-vitro anti-inflammatory effects of electromagnetic frequency treatment ( Cronstein and Montesinos, 1999; Valbona and Richard, 1999; Montesionos and Yap, 2000.)

EMF exposure has also been shown to effect a heightened immune response in several in-vitro studies (Blank and Khorkova, 1992; Goodman and Blank, 1994; Simco and Mattsson, 2004.)

This EMF mediation of enhanced immunity has also been suggested in a rat model (Mevissen and Haussler, 1998.)

It is generally agreed that containment of the Ebola virus is tantamount and is likely to be done efficiently in more developed and and resourced medical systems.

However, containment in the West African Ebola treatment systems is likely to remain problematic. Incomplete eradication will permit the possibility of continual “seeding” of cases in Europe, Asia, and the US.

Any improvement in the length of the clinical course or lessening of symptom severity would likely promote containment efforts.

It is no doubt easier to contain and control transmission of Ebola in less ill patients who can handle their own secretions than in many more patients on ventilators, with central lines, who are hemorrhaging, etc.

So, how could Rife therapy actually be employed in a treatment facility caring for Ebola patients?

InsideSurgery.com interviewed one US-based physician who quietly helps set up Rife protocols for his patients. Understandably, he did not want to be identified to avoid regulatory repercussions. The following is based on the discussion with this editor.

One scenario he described could have the relatively inexpensive Rife machine set up outside of the isolation tent to avoid contamination of the Rife equipment. The unit and the control pad could be wrapped in clear plastic as an added precaution without affecting the performance or treatment effect.

The desired frequencies could then be programmed. As Rife has never been used on Ebola patients and there is no published anecdotal or research data, initial treatment frequencies could include several from the 50 or “viral complex” frequencies empirically used by patients.**

Alternately, frequencies surmised by some to be effective against viral organism entry into host cells could be attempted.***

Once the machine is turned on the unit does not have to be monitored while it is operating.

The patients to be treated would remain in their hospital beds or perhaps moved to within 6-12 feet of the device for optimal effect while still remaining on the isolation side of the structure. Depending on the size of the isolation room, multiple patients could be treated simultaneously.

The timing and duration of the treatment sessions could be tailored based on clinical response. Patients with other serious viral illnesses typically use the machine once or twice a day.

But, in the end, the harsh, horrible truth is that there is no more serious and deadly viral illness than Ebola. In the not too distant future, likely spurred on by this outbreak, scientists will design and mass produce a vaccine to spare the world this scourge.

But, sadly, that welcome development will come too late for those that are ill and dying today. Do we as physicians, health care providers, and fellow human beings owe it to those afflicted and in agony to at least be open and willing to consider an unproven, untested, “kitchen sink”, people-dying-gotta-try-everything treatment that might get them to the other side of this terrible disease?

They are counting on us.

* The manufacture includes a disclaimer in their sales and product literature that the PERL is not intended as a medical device.

** “Viral complex” Rife frequencies used empirally by patients – 10000, 7344, 5000, 2950, 2900, 2650, 2600, 1550, 1234, 430, 620, 624, 646, 866, 5148, 2213, 1918, 742.4, 303, 23.2, 20, 864, 790, 690, 610, 470, 484, 986, 644, 254, 30, 33, 6000, 599, 611, 613, 2127, 2080, 2050, 2013, 2008, 2003, 2000, 1850, 880, 803, 800, 787, 727, 660, 484, 465, 440, 35, 500, 200, 68

*** Postulated hemorrhagic viral Rife frequencies – 0.03, 0.12, 0.95, 2.50, 22.50, 51.33, 193.50, 356. 72
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11247  Su 11 Tam 2015, 5:08 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hertsien ottaminen manuaalisesti on aika raskasta ja läpikäytäviä hertsejä paljon.

Tänäkin yönä puurtanut hertsien kanssa pari tuntia, kunnes poika huomasi, ettei Output ollut ollenkaan päällä.

Koko pari tuntia meni hukkaan ja olen alkutekijöissä taas. Käytävä kuitenkin tärkeimmät hertsit läpi, että pystyisi nukkumaan. Esimerkiksi hertsit 1072 ja 1105 auttavat spirokeetan kystamuotoon, joka kolottaa luissa.

Tiedustelin Hollannista langatonta laitetta, jota poikani sanoi humpuukiksi tutustumatta asiaan yhtään. Laitteita käytetään jopa karjalle.

Päätin sitten kysellä, mitä hertsejä laite tuottaa ja millä teholla. Vastauksena tuli, että kysyvät teknikolta ja lähettävät tiedot. Tuosta on jo kahdeksan päivää eikä mitään ole kuulunut.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11248  Su 11 Tam 2015, 5:33 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 11.1.2015 klo 4.08 kirjoitti:
Hertsien ottaminen manuaalisesti on aika raskasta ja läpikäytäviä hertsejä paljon.

Tänäkin yönä puurtanut hertsien kanssa pari tuntia, kunnes poika huomasi, ettei Output ollut ollenkaan päällä.

Koko pari tuntia meni hukkaan ja olen alkutekijöissä taas. Käytävä kuitenkin tärkeimmät hertsit läpi, että pystyisi nukkumaan. Esimerkiksi hertsit 1072 ja 1105 auttavat spirokeetan kystamuotoon, joka kolottaa luissa.

Tiedustelin Hollannista langatonta laitetta, jota poikani sanoi humpuukiksi tutustumatta asiaan yhtään. Laitteita käytetään jopa karjalle.

Päätin sitten kysellä, mitä hertsejä laite tuottaa ja millä teholla. Vastauksena tuli, että kysyvät teknikolta ja lähettävät tiedot. Tuosta on jo kahdeksan päivää eikä mitään ole kuulunut.

Nyt vaihdoin Rifen oman hertsin, 789, spirokeettaan. Kantajataajuutena on 3,5 megahertsiä ja aallonmuotona sini, joka ei ole hirveän tehokas. Joku muu aallonmuoto olisi tehokkaampi, mutta saattaisi tuottaa liikaa häiriötekijöitä. Ihmiset voivat puhua puhelimessa paskaa, muttei langattomia laitteita kehitetä parantamiseen, vaikka se on ollut mahdollista jo vuosikymmeniä.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11249  Su 11 Tam 2015, 6:06 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lukemista...

Rife Research, Europe

Bioelectromagnetic Healing, its History and a Rationale for its Use

● Nikola Tesla

● Alexander Gurvich

● Georges Lakhovsky

● Royal Raymond Rife

● Antoine Priore

● Robert Becker

● Abraham Liboff
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11250  Su 11 Tam 2015, 6:22 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä toinen hollantilainen sivusto:

Professionele Doug Coil apparatuur

Tyyriitä laitteita, joita voi myös vuokrata...

Perään vielä köyhän miehen Rifen plasmaprojekti:

Poor Man’s Rife Plasma Project
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11256  Ti 13 Tam 2015, 6:42 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 11.1.2015 klo 4.33 kirjoitti:

Nyt vaihdoin Rifen oman hertsin, 789, spirokeettaan. Kantajataajuutena on 3,5 megahertsiä ja aallonmuotona sini, joka ei ole hirveän tehokas. Joku muu aallonmuoto olisi tehokkaampi, mutta saattaisi tuottaa liikaa häiriötekijöitä. Ihmiset voivat puhua puhelimessa paskaa, muttei langattomia laitteita kehitetä parantamiseen, vaikka se on ollut mahdollista jo vuosikymmeniä.

Niin kuin tuollakin kerron, jo pelkkä aallonmuoto vaikuttaa. Sini on kuin suora viiva, joka ei osu mihinkään eikä häiritse mitään. Kanttiaalto iskee kulmikkaana sisään, samoin kolmikulmio, tuottaen myös vaikuttavia säröaaltoja, jotka nekin iskevät taudinaiheuttajiin. Ikävä kyllä niistä voi syntyä häiriötekijöitä, joiden poistamisesta on huolehdittava tarkoitusta varten ostetulla laitteella tai jollain muulla tapaa tai alentamalla tehoa.

Näitä laitteita pitäisi jonkun alkaa kehittää tosissaan. Sairaita ihmisiä on vaikka kuinka paljon eikä pillerit auta kaikkiin tauteihin. On ihan käsittämätöntä, ettei tällaista mahdollisuutta ole tieteessä hyödynnetty. Miten ihmisten annetaan kärsiä ja kuolla vaan, jopa lasten, vaikka tekniikka on jo olemassa!

Neuvostoliitto ei pystynyt nujertamaan Suomea; täällä on sisukasta kansaa, jonka ei tarvitse pokkuroida Amerikkaakaan eikä alistua vääryyteen! Suomi voi olla niin kuin Hollanti ja muutamat muut maat, jotka kulkevat kehityksen kärjessä. Suomen ei tarvitse olla mikään suomettunut limbo - Suomi voi olla myös edelläkävijä ja tiennäyttäjä muille.

Ostajia ja sairaita kyllä riittäisi, se on varmaa, mutta kaiken pitäisi perustua lähimmäisenrakkauteen ja haluun auttaa niitäkin, joilla ei ole kalliisiin laitteisiin varaa.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11259  Ke 14 Tam 2015, 5:20 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 13.1.2015 klo 5.42 kirjoitti:

Niin kuin tuollakin kerron, jo pelkkä aallonmuoto vaikuttaa. Sini on kuin suora viiva, joka ei osu mihinkään eikä häiritse mitään. Kanttiaalto iskee kulmikkaana sisään, samoin kolmikulmio, tuottaen myös vaikuttavia säröaaltoja, jotka nekin iskevät taudinaiheuttajiin. Ikävä kyllä niistä voi syntyä häiriötekijöitä, joiden poistamisesta on huolehdittava tarkoitusta varten ostetulla laitteella tai jollain muulla tapaa tai alentamalla tehoa.

Näitä laitteita pitäisi jonkun alkaa kehittää tosissaan. Sairaita ihmisiä on vaikka kuinka paljon eikä pillerit auta kaikkiin tauteihin. On ihan käsittämätöntä, ettei tällaista mahdollisuutta ole tieteessä hyödynnetty. Miten ihmisten annetaan kärsiä ja kuolla vaan, jopa lasten, vaikka tekniikka on jo olemassa!

Neuvostoliitto ei pystynyt nujertamaan Suomea; täällä on sisukasta kansaa, jonka ei tarvitse pokkuroida Amerikkaakaan eikä alistua vääryyteen! Suomi voi olla niin kuin Hollanti ja muutamat muut maat, jotka kulkevat kehityksen kärjessä. Suomen ei tarvitse olla mikään suomettunut limbo - Suomi voi olla myös edelläkävijä ja tiennäyttäjä muille.

Ostajia ja sairaita kyllä riittäisi, se on varmaa, mutta kaiken pitäisi perustua lähimmäisenrakkauteen ja haluun auttaa niitäkin, joilla ei ole kalliisiin laitteisiin varaa.

Jatkoa tähänkin mielenkiintoiseen aiheeseen, josta en ole kirjoittanut kaikkea. Idulla olevaa asiaa täytyy suojella, että se voi kasvaa ja saa voimaa. Paha ei mitään muuta haluakaan kuin torpedoida kaiken hyvän, se on sen päämäärä; narsismi ja piittaamattomuus toisten kärsimyksestä yhtään. Että raha juoksee vain omaan kukkaroon tai taskuun, kun sitä raottaa. Vain raha merkkaa sellaisessa lääketieteessä jotain.

Jouluaaton vastaisena yönä valvoessani aamuun tutkiskelin netin Raamattu-tarjontaa. Vaikka kansien välissä on kaikenlaista, Raamattu on yksi kiehtovimmista kirjoista, mitä voi olla. Vertailin hintoja ja tarjontaa ja tein järjellä ajateltuna ihan älyttömän tilauksen toimien kuitenkin sydämeni ja intuitioni mukaan, joka kulkee järjen tuolla puolen ja johon olen oppinut luottamaan niin kuin Jumalaankin.

Tilasin 15 aikakauslehden tyyppistä Uutta Testamenttia viiden euron kappalehintaan. Se oli joulutarjous, jonka lisäksi tilasin Raamatun apokryfikirjoin, jonka kannessa on kuva Jeesuksen ehtoollisateriasta sekä Uuden Testamentin ja Psalmit, jossa on kasvokuva Jeesuksesta Getsemanessa. Raamattu maksoi joulutarjouksena vitosen, Uusi Testamentti ja Psalmit 6,60.

Kirjat sain vasta loppiaisen jälkeen, muttei niillä ollutkaan mikään kiire. En tilannut niitä joululahjoiksi, vaan että voisin antaa Uuden Testamentin niillekin, jotka eivät sitä yleensä lue. Tilasin niin paljon aikakauslehden tyyppistä Uutta Testamenttia kuin kympin postimaksuihin sain mahtumaan. Jos olisin tilannut yhdenkin enemmän, postimaksu olisi noussut lähes kahteenkymppiin.

Mikä mulla on? Se vaan, ettei ihmiselämä pääty kuolemaan ja on huoli siitä, miten käy niiden, jotka ovat vieraantuneet kaikesta. En kai toivo läheisille ja tärkeille ihmisille mitään pahaa. Pettyneenä kirkkoon ja tekopyhiin uskovaisiin voi ajautua niin helposti koko uskosta pois, tiedän omasta kokemuksestakin. Ymmärrän, miksi inhosin kirkkoa nuorena; eihän se ole miksikään muuttunut, sama patavanhoillinen laitos, jossa kiiruhdetaan tukahduttamaan Pyhä Henki, missä se alkaa vähänkin roihuamaan. Niin on tehty Markku Koivistolle ja niin tehtiin Pirkko Jalovaarallekin. Muttei kirkko ole sama kuin usko, se on jämähtänyt opinkappaleisiin ja edustaa vain luterilaista uskontoa.

Mitä olinkaan sanomassa tästä kaikesta? Huomasin ainakin, että seuratessani intuitiotani tein taas oikein. Bible Illuminated The Book, Uusi Testamentti, on upea ja puhutteleva aikakauslehden asussa oleva UT, jonka kuvat ja oheistekstit elävät omaa elämäänsä ja syventävät UT:n sanomaa. Mukana on kuva Myllypuron leipäjonostakin, tunnistin sen. Ei mennyt kauaa, kun olin plarannut lehteä jo moneen kertaan pitkin ja poikin. Kappale tai pari täytyy pitää itselläänkin, se sopii hyvin lehtitelineeseen muiden lehtien joukkoon. Vain fonttikoko olisi voinut olla vähän isompaa, mutta parempi tuokin kuin ei mitään. Oheisteksteissä on paljon hyvää sanomaa, kuten näissä parissa, jotka innostuin skannaamaan:

Yhdellä sivulla siteerataan myös Nelson Mandelaa:

"Eivät kuninkaat ja kenraalit tee historiaa vaan ihmisjoukot."

Tajuatteko? Oikeuksia ei saada, niitä on vaadittava eikä alistua vääryyteen.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11329  Su 08 Hel 2015, 6:53 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 14.1.2015 klo 4.20 kirjoitti:

Jatkoa tähänkin mielenkiintoiseen aiheeseen, josta en ole kirjoittanut kaikkea. Idulla olevaa asiaa täytyy suojella, että se voi kasvaa ja saa voimaa. Paha ei mitään muuta haluakaan kuin torpedoida kaiken hyvän, se on sen päämäärä; narsismi ja piittaamattomuus toisten kärsimyksestä yhtään. Että raha juoksee vain omaan kukkaroon tai taskuun, kun sitä raottaa. Vain raha merkkaa sellaisessa lääketieteessä jotain.

Jouluaaton vastaisena yönä valvoessani aamuun tutkiskelin netin Raamattu-tarjontaa. Vaikka kansien välissä on kaikenlaista, Raamattu on yksi kiehtovimmista kirjoista, mitä voi olla. Vertailin hintoja ja tarjontaa ja tein järjellä ajateltuna ihan älyttömän tilauksen toimien kuitenkin sydämeni ja intuitioni mukaan, joka kulkee järjen tuolla puolen ja johon olen oppinut luottamaan niin kuin Jumalaankin.

Tilasin 15 aikakauslehden tyyppistä Uutta Testamenttia viiden euron kappalehintaan. Se oli joulutarjous, jonka lisäksi tilasin Raamatun apokryfikirjoin, jonka kannessa on kuva Jeesuksen ehtoollisateriasta sekä Uuden Testamentin ja Psalmit, jossa on kasvokuva Jeesuksesta Getsemanessa. Raamattu maksoi joulutarjouksena vitosen, Uusi Testamentti ja Psalmit 6,60.

Kirjat sain vasta loppiaisen jälkeen, muttei niillä ollutkaan mikään kiire. En tilannut niitä joululahjoiksi, vaan että voisin antaa Uuden Testamentin niillekin, jotka eivät sitä yleensä lue. Tilasin niin paljon aikakauslehden tyyppistä Uutta Testamenttia kuin kympin postimaksuihin sain mahtumaan. Jos olisin tilannut yhdenkin enemmän, postimaksu olisi noussut lähes kahteenkymppiin.

Mikä mulla on? Se vaan, ettei ihmiselämä pääty kuolemaan ja on huoli siitä, miten käy niiden, jotka ovat vieraantuneet kaikesta. En kai toivo läheisille ja tärkeille ihmisille mitään pahaa. Pettyneenä kirkkoon ja tekopyhiin uskovaisiin voi ajautua niin helposti koko uskosta pois, tiedän omasta kokemuksestakin. Ymmärrän, miksi inhosin kirkkoa nuorena; eihän se ole miksikään muuttunut, sama patavanhoillinen laitos, jossa kiiruhdetaan tukahduttamaan Pyhä Henki, missä se alkaa vähänkin roihuamaan. Niin on tehty Markku Koivistolle ja niin tehtiin Pirkko Jalovaarallekin. Muttei kirkko ole sama kuin usko, se on jämähtänyt opinkappaleisiin ja edustaa vain luterilaista uskontoa.

Mitä olinkaan sanomassa tästä kaikesta? Huomasin ainakin, että seuratessani intuitiotani tein taas oikein. Bible Illuminated The Book, Uusi Testamentti, on upea ja puhutteleva aikakauslehden asussa oleva UT, jonka kuvat ja oheistekstit elävät omaa elämäänsä ja syventävät UT:n sanomaa. Mukana on kuva Myllypuron leipäjonostakin, tunnistin sen. Ei mennyt kauaa, kun olin plarannut lehteä jo moneen kertaan pitkin ja poikin. Kappale tai pari täytyy pitää itselläänkin, se sopii hyvin lehtitelineeseen muiden lehtien joukkoon. Vain fonttikoko olisi voinut olla vähän isompaa, mutta parempi tuokin kuin ei mitään. Oheisteksteissä on paljon hyvää sanomaa, kuten näissä parissa, jotka innostuin skannaamaan:

Tuolla edellä 11.1.2015 kirjoitan: "Tänäkin yönä puurtanut hertsien kanssa pari tuntia, kunnes poika huomasi, ettei Output ollut ollenkaan päällä."

Tänä yönä munaukseni oli se, etten muistanut valita oikeaa kaistanleveyttä. Kaikki meni hukkaan ja on otettava tärkeimmät hertsit uudestaan. Samalla voin kirjoittaakin vähän, kun kerran joudun valvomaan. Kaikki muut hommat olen saanut jo tehtyä; puhaltanut pulloon pitääkseni keuhkot kunnossa, ottanut nenähuuhtelun maitohappobakteerien, niasiiniamidin, ruokasoodan ja merisuolan kera ja jaksanut puhdistaa myös hampaani, vaikka heikottikin uskaltamatta syödä enää yötä vasten mitään tai unet voisivat mennä senkin takia pieleen.

Uskoakseni kirjoittamistani voidaan tulkita niinkin, että sen avulla psyykataan kaikki sairaudet pois, ettei lääkäreille jäisi kuin luulotautia, joka potilasta vaivaa. Jos Suomen lääkärikunta on semmoisia puoskareita täynnä, voihan niinkin ajatella. Psyykkaan kyllä lääkäreihinkin liittyvät traumat varsin seikkaperäisesti aamusivuissani, muttei sillä pyyhitä pois lääkäreiden harjoittamaa heitteillejättöä, jonka kirjoittamiseni tekee näkyväksi. Borrelioosin uhrit, homesairaat ja monet muut joutuvat kärsimään sietämättömissä olosuhteissa lääkäreiden ideologian uhreina. En meinannut millään saada uusimpaan punkinpuremaani oikeaa lääkitystä, doksisykliiniä hydroksiklorokiinin ja flukonatsolin kanssa tarpeeksi pitkänä kuurina. Doksisykliini estää nivelten tuhoutumisen, kun kipulääkkeet ottaisivat vain kivun pois nivelten tuhoutuessa! Alistumalla puoskarointiin niveleni olisivat saaneet tuhoutua aivan rauhassa, se ei olisi hetkauttanut lääkäreitä yhtään.

Niinpä en minäkään nuoleskele lääkäreitä yhtään. Saavat kyytiä oikein kunnolla. Noloa, että Suomesta ei saa punkinpuremaankaan mitään kunnollista hoitoa. Ihmisten on lähdettävä ulkomaille apua hakemaan maasta, jonka pitäisi olla sivistysmaa ja ajan tasalla! Lääkärit eivät osaa edes hävetä, vaikka ulkomailla Suomen suomettuminen ja muu kyllä tiedetään. Sen sijaan käydään konferensseissa ja pitämässä esitelmiä, vaikka selän takana nauretaan, ettei Suomessa ole sitä ja sitä hoitoa, että verikokeetkin pitää lähettää Saksaan asti!

Siinäkin lääketiede ja lääkärit ovat olleet hyviä, että he ovat parhaan kykynsä mukaan torpedoineet kaikki vaihtoehtoiset hoitomuodot. Pitäisi vaan tyytyä siihen, että jätetään heitteille ilman mitään korvaavaa apua.

Minullakin on jo eka ja toka vaihtoehto mietittynä nykyisen lääkekuurini jälkeen Rifen lisäksi, jota jatkettava ja kehitettävä edelleen. Tarvittavat yksiköt ovat kalliita, vaikka koostaisi laitteet itse. Eipä ole enää pitkään aikaan pystynyt lyhentämään velkaakaan, kun on pitänyt ostaa vaikka minkälaisia härveleitä. Mutta rahasta on tullut minulle yhdentekevä juttu; riittää, että tulee jotenkuten toimeen ja tekee hyvin sen, minkä tekee. Kyllä Jumala omistaan huolen pitää.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11335  Ma 09 Hel 2015, 4:53 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 11.1.2015 klo 5.22 kirjoitti:
Tässä toinen hollantilainen sivusto:

Professionele Doug Coil apparatuur

Tyyriitä laitteita, joita voi myös vuokrata...

Luuni alkoivat särkeä jo sunnuntaina; kaikki neljää raajaa, reidet, käsivarret... Varma merkki siitä, että spirokeetta on jakautumassa taas eikä anna periksi.

Laitteessa pitäisi olla enemmän tehoa, mutta parempi tämäkin kuin ei mitään.

Bartonella on toinen, mikä voi aiheuttaa luusärkyä. Iskin siihen juuri hertsillä 354, ja onhan noita muitakin istunnon voidessa venyä liian pitkäksi.

Jos saisi säryn pois, unenlaatu olisi parempaa. Mutta olen pakosta joutunut nukahtamaan luusärkyynkin ilman kipulääkkeitä, jotka eivät siihen kipuun juuri edes tehoa, ainakaan Voltaren. Yritän käyttää kipulääkkeitä mahdollisimman vähän tietääkseni, missä mennään, miten hoito tehoaa.

Ajattelin laittaa tähän vähän tietoa edellä sitaatissa olevasta laitteesta tiedusteltuani vuokraamista. Sain sähköpostiini tällaisen vastauksen:

Lainaus:
It is a lease construction. In the end, either 3 to 4 years, you will be owner of the equipment.
For the 3D equipment See
"Voorstel 2:"
on http://www.healthbarter.nl/lease3d.htm

It is in Dutch, so hope you understand the details

You will need to make a downpayment for the tax.

Ofcourse we need some security in the form that we know that you can pay for the monthly installments.
Like proof of income, or otherwise.

Ehdotus 2:ssa [Voorstel 2 = Proposal 2] vuokra-aika on 36 tai 48 kuukautta, jonka jälkeen on laitteen omistaja. Nähtävästi veroja varten tarvitaan vajaa pari tonnia etukäteismaksua. Tarvitaan myös jotain vakuutta, että pystyy suorittamaan kuukausittaiset vajaan 350 tai reilun 250 euron maksuerät. Laitteen arvo nousee yli kymppitonniin.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11371  Ke 18 Hel 2015, 3:40 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 8.2.2015 klo 5.53 kirjoitti:
Admin 14.1.2015 klo 4.20 kirjoitti:

Tuolla edellä 11.1.2015 kirjoitan: "Tänäkin yönä puurtanut hertsien kanssa pari tuntia, kunnes poika huomasi, ettei Output ollut ollenkaan päällä."

Tänä yönä munaukseni oli se, etten muistanut valita oikeaa kaistanleveyttä. Kaikki meni hukkaan ja on otettava tärkeimmät hertsit uudestaan. Samalla voin kirjoittaakin vähän, kun kerran joudun valvomaan. Kaikki muut hommat olen saanut jo tehtyä; puhaltanut pulloon pitääkseni keuhkot kunnossa, ottanut nenähuuhtelun maitohappobakteerien, niasiiniamidin, ruokasoodan ja merisuolan kera ja jaksanut puhdistaa myös hampaani, vaikka heikottikin uskaltamatta syödä enää yötä vasten mitään tai unet voisivat mennä senkin takia pieleen.

Uskoakseni kirjoittamistani voidaan tulkita niinkin, että sen avulla psyykataan kaikki sairaudet pois, ettei lääkäreille jäisi kuin luulotautia, joka potilasta vaivaa. Jos Suomen lääkärikunta on semmoisia puoskareita täynnä, voihan niinkin ajatella. Psyykkaan kyllä lääkäreihinkin liittyvät traumat varsin seikkaperäisesti aamusivuissani, muttei sillä pyyhitä pois lääkäreiden harjoittamaa heitteillejättöä, jonka kirjoittamiseni tekee näkyväksi. Borrelioosin uhrit, homesairaat ja monet muut joutuvat kärsimään sietämättömissä olosuhteissa lääkäreiden ideologian uhreina. En meinannut millään saada uusimpaan punkinpuremaani oikeaa lääkitystä, doksisykliiniä hydroksiklorokiinin ja flukonatsolin kanssa tarpeeksi pitkänä kuurina. Doksisykliini estää nivelten tuhoutumisen, kun kipulääkkeet ottaisivat vain kivun pois nivelten tuhoutuessa! Alistumalla puoskarointiin niveleni olisivat saaneet tuhoutua aivan rauhassa, se ei olisi hetkauttanut lääkäreitä yhtään.

Niinpä en minäkään nuoleskele lääkäreitä yhtään. Saavat kyytiä oikein kunnolla. Noloa, että Suomesta ei saa punkinpuremaankaan mitään kunnollista hoitoa. Ihmisten on lähdettävä ulkomaille apua hakemaan maasta, jonka pitäisi olla sivistysmaa ja ajan tasalla! Lääkärit eivät osaa edes hävetä, vaikka ulkomailla Suomen suomettuminen ja muu kyllä tiedetään. Sen sijaan käydään konferensseissa ja pitämässä esitelmiä, vaikka selän takana nauretaan, ettei Suomessa ole sitä ja sitä hoitoa, että verikokeetkin pitää lähettää Saksaan asti!

Siinäkin lääketiede ja lääkärit ovat olleet hyviä, että he ovat parhaan kykynsä mukaan torpedoineet kaikki vaihtoehtoiset hoitomuodot. Pitäisi vaan tyytyä siihen, että jätetään heitteille ilman mitään korvaavaa apua.

Minullakin on jo eka ja toka vaihtoehto mietittynä nykyisen lääkekuurini jälkeen Rifen lisäksi, jota jatkettava ja kehitettävä edelleen. Tarvittavat yksiköt ovat kalliita, vaikka koostaisi laitteet itse. Eipä ole enää pitkään aikaan pystynyt lyhentämään velkaakaan, kun on pitänyt ostaa vaikka minkälaisia härveleitä. Mutta rahasta on tullut minulle yhdentekevä juttu; riittää, että tulee jotenkuten toimeen ja tekee hyvin sen, minkä tekee. Kyllä Jumala omistaan huolen pitää.

Viime yönä oli ekaa kertaa käytössä ajastin muistaakseni vaihtaa hertsejä ajallaan. Mutta kun ensimmäisen ajastimen ärsyttävä ääni alkoi stressata minua, vaihdoimme toiseen ohjelmaan, josta voi valita eri ääniä ja ladata kai omiaankin. Sama ajastin on nytkin ja jatkossa käytössä päästäkseni tarvittavat hertsit nopeammin läpi. Rifen kokoonpanoakin on päivitetty, että tehoaisi paremmin.

Minulla on torstaista lähtien ollut kauhea flunssa/influenssa päällä, johon ei hevoskuuri D-vitamiiniakaan ole purrut, mutta saanut AntiWiristä apua niin, että olen pärjännyt. Koko ajan limaa on tullut jumalattomasti ja olen kyllä tajunnut, että puolustuskykyni on punkinpuremien jälkeen aivan auttamattomasti alakantissa. Kärsiessäni ja kituessani täällä pojallani ei ole ollut mitään tautia, vaikka hänkin sai homeasunnossa takkiinsa.

Ihmettelinkin tiistaina herätessäni sitä, että sieraimeni olivat kokonaan auki. Muutos oli tapahtunut yhdessä yössä, joko saamieni tehokkaampien hertsien takia, tai Jumala ollut asialla saatuani Pyhän Hengenkin yöllä. Niin tai näin, sillä Jumala on hertsienkin takana.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11381  Pe 20 Hel 2015, 4:49 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 18.2.2015 klo 2.40 kirjoitti:
Viime yönä oli ekaa kertaa käytössä ajastin muistaakseni vaihtaa hertsejä ajallaan. Mutta kun ensimmäisen ajastimen ärsyttävä ääni alkoi stressata minua, vaihdoimme toiseen ohjelmaan, josta voi valita eri ääniä ja ladata kai omiaankin. Sama ajastin on nytkin ja jatkossa käytössä päästäkseni tarvittavat hertsit nopeammin läpi. Rifen kokoonpanoakin on päivitetty, että tehoaisi paremmin.

Minulla on torstaista lähtien ollut kauhea flunssa/influenssa päällä, johon ei hevoskuuri D-vitamiiniakaan ole purrut, mutta saanut AntiWiristä apua niin, että olen pärjännyt. Koko ajan limaa on tullut jumalattomasti ja olen kyllä tajunnut, että puolustuskykyni on punkinpuremien jälkeen aivan auttamattomasti alakantissa. Kärsiessäni ja kituessani täällä pojallani ei ole ollut mitään tautia, vaikka hänkin sai homeasunnossa takkiinsa.

Ihmettelinkin tiistaina herätessäni sitä, että sieraimeni olivat kokonaan auki. Muutos oli tapahtunut yhdessä yössä, joko saamieni tehokkaampien hertsien takia, tai Jumala ollut asialla saatuani Pyhän Hengenkin yöllä. Niin tai näin, sillä Jumala on hertsienkin takana.

Vielä jonkun aikaa pitää jaksaa painaa ja vaihtaa hertsejä, joita on koottu ja printattu kopiopaperille aika liuta.

Ohjelma alkaa yleensä pahimmasta päästä, Lymestä eri muotoineen ja oheisinfektioineen. Mykoplasmaa, bakteereja ja sieniä vastaan... - Jos joku auttaisi.

Monia hertsejä on saatu lukuina Herraltakin, ja nekin on koottu paperille omaan kohtaansa ja toisten hertsien lomaan.

Vähän aikaa sitten tapahtui vaan aika jännä juttu. Jumala koputti taas omassatunnossani, etten käytä Hänen antamiaan hertsejä yhtään. Se oli totta, sillä en oikein tiennyt, mihin ne vaikuttavat ja ovatko luvut tulleet luotettavasti. Mutta heti kun se omantunnon koputus tuli, korjasin virheeni ja aloin käydä Herralta tulleita hertsejä läpi.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 11938  La 27 Hel 2016, 3:00 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 20.2.2015 klo 3.49 kirjoitti:
Admin 18.2.2015 klo 2.40 kirjoitti:

Vielä jonkun aikaa pitää jaksaa painaa ja vaihtaa hertsejä, joita on koottu ja printattu kopiopaperille aika liuta.

Ohjelma alkaa yleensä pahimmasta päästä, Lymestä eri muotoineen ja oheisinfektioineen. Mykoplasmaa, bakteereja ja sieniä vastaan... - Jos joku auttaisi.

Monia hertsejä on saatu lukuina Herraltakin, ja nekin on koottu paperille omaan kohtaansa ja toisten hertsien lomaan.

Vähän aikaa sitten tapahtui vaan aika jännä juttu. Jumala koputti taas omassatunnossani, etten käytä Hänen antamiaan hertsejä yhtään. Se oli totta, sillä en oikein tiennyt, mihin ne vaikuttavat ja ovatko luvut tulleet luotettavasti. Mutta heti kun se omantunnon koputus tuli, korjasin virheeni ja aloin käydä Herralta tulleita hertsejä läpi.

Jos joku ihmettelee, miksen ole kirjoittanut tai kertonut Rifestä enää yhtään, tiedoksi vaan, että se johtuu kesällä alkaneesta meteliongelmasta:

"Köysi kaulani ympärillä kiristyy..."

Ei ole ollut enää mitään Rifeä heinäkuun alun jälkeen.

Ei hertsejä öisin unien katketessa meteliin aamuisin.

Signaaligeneraattorikin on myyty.

Mitä tekee laitteella, jota ei voi käyttää.

Sovittuja radiotaajuuksiakin on vain paskan jauhamiseen ja muuhun. Ei ihmisten parantamiseen.

Mutta jostain syystä, kun hertsit vietiin, saatiin jotain muuta tilalle:

Nigella sativa, joka on tehonnut kaikkeen muuhun paitsi kuolemaan, joka kolkuttelee ovella.

Pääni vihloo ja kirvelee myssyn alla, vatsani tärisee, yö oli järkky, vasta aamusta huonosti nukkuen, heräten kiusaan ja kolinaan.

Poikani sanoo minun olevan enää vain haamu entisestäni.

Totta. Kituessani helvetintuskia yöllä mietin, kuinka moni joutuu samalla lailla kärsimään...

Syyttömänä vankilassa väärin tuomittuna, tai mielisairaalassa sepitetyin diagnoosein, kaltoinkohdeltuna ja pakkolääkittynä, tai kotona kärsien sairauksista, joita ei haluta hoitaa eikä nähdä, sydämessään tieto siitä, mikä vääryys ja oikeusmurha on tapahtunut.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign