Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Mädäntykää ihmisten rääkkääjät helvetissä! Rot people's torturers in Hell!

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12907  Su 23 Jou 2012, 15:56 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tarina Lasaruksesta on jäänyt mieleeni... Jeesus kertoi näin:

Lainaus:
"Oli rikas mies. Hänen vaatteensa olivat purppuraa ja hienointa pellavaa, ja päivästä päivään hänen elämänsä oli pelkkää ylellisyyttä ja juhlaa. Mutta hänen porttinsa pielessä virui köyhä Lasarus, täynnä paiseita.

Köyhä olisi nälkäänsä halunnut syödä niitä ruokapaloja, joita rikkaan pöydältä putoili. Koiratkin tulivat siihen ja nuolivat hänen paiseitaan.

"Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten. Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.'

Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'

Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'

Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.'

'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.'

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Luuk. 16:19-31

Viesti kopioitu täältä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12905  Ma 07 Elo 2017, 8:31 (GMT+3)  Aihe: Mädäntykää ihmisten rääkkääjät helvetissä! Rot people's torturers in Hell! Vastaa lainaamalla viestiä

Kello 8.10 miettiessäni otsikkoa tähän.

Helvettiin, josta kirjoitan tänne enää niin harvoin, vaikka kärsin siitä joka päivä.

Poika ei ollut tänä yönä peittelemässä minua kuten jo Helsingin aikoina, kun tämä alkoi vuonna 2012 ensimmäisestä punkinpuremasta.

Viisi vuotta tätäkin helvettiä kaiken muun päälle.

Yritän asetella peittoja paremmin ja paremmin, mutta koko ajan jostain jäytää.

Borrelioosi, jota ei ole. Teille. Ei lääkäreille, ei vähättelijöille, kenellekään teille, jotka nukutte yönne hyvin ja kävelette härskisti sairaiden päältä.

Mädäntykää helvetissä.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12908  Ti 08 Elo 2017, 10:30 (GMT+3)  Aihe: Terrestrial hell in Finland Vastaa lainaamalla viestiä

Tarinan Lasaruksesta olen kopioinut tuonnekin kärsiessäni maanpäällisestä helvetistä Suomessa.

Tässä maassa, jonne olen syntynyt.

En olisi ikinä voinut kuvitellakaan, että Suomessa kohdellaan sairaita näin häpeällisellä tavalla.

Kiduttamalla homeista sairastuneita, borrelioosin uhreja.

Tai maanitellaan synnyttämään ja jätetään vuosikausiksi vaivanpalkkana kärsimään.

Saatana, saatanan sadistit!

+ + +

En ole saanut nukuttua taaskaan, vaikka oli peittelijä.

Ei vetänyt mistään, mutta tärisin liikaa ja tärisen vieläkin. Päästä varpaisiin.

Olen saanut täristä niin paljon, ja minkälaista kohtelua olen saanutkaan?

Ruuskasesta alkaen, jota en ole unohtanut.

Tärinän lisäksi koko otsaa särkee - ja mitä minulla onkaan apuna?

Otsapanta. Pelkkä otsapanta, joka puristaa päätä.

Olen valittanut hoidostani, mutta mihin se on johtanutkaan?

Ei mihinkään, porsaiden juhliessa kaikkialla.

Lomaillessa ja puhuessa paskaa suomalaisesta terveydenhoidosta, jota ei ole. Niille, joille pitäisi.

Kärsiessään liikaa naapureiden kiusatessa sairasta ihmistä lähetetään ambulanssi hakemaan mielenterveyden arviointiin.

Koska ambulanssia ei lähetetä kiusaajille, mitä nämä tekevätkään saatuaan poliisilta ja lääkäreiltä siihen luvan?

He jatkavat sitä entistä pahempana!

Tiedoksi Maaskola, että teit elämämme kahta pahemmaksi helvetiksi törkeillä sepityksilläsi, joilla pilasit potilastietonikin niin, etten ole voinut käydä enää sen jälkeen terveyskeskuksessakaan.

Helppo ammatti; voi puhua paskaa niin paljon kuin haluaa auttamisen sijaan.

Kuuluisitte koko konkkaronkka linnaan ihmisiä kiusaamasta!

Tai psykoterapiaan omia touhujanne tutkistelemaan.

Saatanan sadistit.

Valkotakkiset kiduttajat ja puoskarit!

+ + +

Elokuun 8. päivänä 2017 en tiedä, miten jaksan iltaan taas.

Tämä on pahempaa kuin olisin voinut ikinä kuvitellakaan.

Jo pelkkä tärinä on järkyttävää hermoston ollessa loppu.

Otsaa särkee koskettaessa tulehduksen levittyä kaikkialle.

+ + +

Tiedättekö ihmissiat, että tämä on kaukana luulotaudistanne, jona maanpäällistä helvettiämme pidätte!

Jeesuksen tarinassa hyväosainen antoi toisen kuolla kärsimyksiinsä piittaamatta siitä yhtään.

Olen kuin Lasarus, jolle jokainen päivä maanpäällistä helvettiä on liikaa jouduttuani jo vuosikaudet kitumaan.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12931  Ti 29 Elo 2017, 14:48 (GMT+3)  Aihe: I'll fly away - Lennän pois Vastaa lainaamalla viestiä

I'll fly away - Lennän pois from Sanasinko on Vimeo.

Lainaus:
Käännökseni tekstiraidasta, josta laulun sanat poikkeavat joissain paikoin.

"Terhi, se ei ole väärin", Herra puhui minulle 28.8.2017 kello 4.16 pähkäiltyäni käännökseni I'll fly away (Lennän pois) kanssa, kun videolla siteerataan 1. Tess. 4:17 kohtaa, jonka olen kääntänyt niin, että he saavat ikuisesti olla Herran kanssa aina-sanan synonyyminä.

My translation of the text track, where the words differ from the song in some places.

"Terhi, that's not wrong," the Lord spoke to me on August 28, 2017, at 4:16 pm while my wondering with the translation I'll fly away (Lennän pois) when on the video is cited without quotation marks 1. Thess. 4:17, which I have translated so that they will be 'forever' with the Lord as a synonym for 'ever'.

+ + +

Jeesuksen jäähyväisrukous

1 Tämän puhuttuaan Jeesus nosti katseensa kohti taivasta ja sanoi: "Isä, hetki on tullut. Kirkasta Poikasi, että Poika kirkastaisi sinut.
2 Sinä olet uskonut kaikki ihmiset hänen valtaansa, jotta hän antaisi ikuisen elämän kaikille, jotka olet hänelle uskonut.
3 Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
4 Minä olen kirkastanut sinut täällä maan päällä saattamalla päätökseen työn, jonka annoit tehdäkseni.
5 Isä, kirkasta sinä nyt minut, ota minut luoksesi ja anna minulle se kirkkaus, joka minulla oli sinun luonasi jo ennen maailman syntyä.
6 "Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle. He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle. He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi
7 ja tietävät nyt, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on tullut sinulta.
8 Kaiken sen, minkä olet puhuttavakseni antanut, minä olen puhunut heille, ja he ovat ottaneet puheeni vastaan. Nyt he tietävät, että minä olen tullut sinun luotasi, ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
9 "Minä rukoilen heidän puolestaan. Maailman puolesta minä en rukoile, vaan niiden, jotka sinä olet minulle antanut, koska he kuuluvat sinulle.
10 Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun, ja minun kirkkauteni on tullut julki heissä.
11 "Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä.
12 Kun olin heidän kanssaan, suojelin heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut. Minä varjelin heidät, eikä yksikään heistä joutunut hukkaan, paitsi se, jonka täytyi joutua kadotukseen, jotta kirjoitus kävisi toteen.
13 "Nyt minä tulen sinun luoksesi. Puhun tämän, kun vielä olen maailmassa, jotta minun iloni täyttäisi heidät.
14 Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
15 En kuitenkaan pyydä, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että varjelisit heidät pahalta.

- Joh. 17:1-15

Jesus Prays for Himself, His Disciples, and His Future Followers

1 After Jesus had said this, he looked up to heaven and said, “Father, the hour has come. Glorify your Son, so that the Son may glorify
2 you have given him authority over all so that he might give eternal life to all those you gave
3 And this is eternal life: to know you, the only true God, and the one whom you sent—Jesus
4 I glorified you on earth by completing the task you gave me to
5 So now, Father, glorify me in your presence with the glory I had with you before the world
6 I have made your name known to the men you gave me from the world. They were yours, and you gave them to me, and they have kept your
7 Now they realize that everything you gave me comes from you,
8 because the words that you gave me I have given to them. They have received them and know for sure that I came from you. And they have believed that you sent
9 I am asking on their behalf. I am not asking on behalf of the world, but on behalf of those you gave me, for they are
10 All that is mine is yours, and what is yours is mine, and I have been glorified in
11 I am no longer in the world, but they are in the world, and I am coming to you. Holy Father, protect them by your name, the that you gave me, so that they may be one, as we are
12 While I was with them, I protected them by your name that you gave me. I guarded them, and not one of them became lost except the one who was destined destruction, so that the Scripture might be
13 “And now I am coming to you, and I say these things in the world so that they may have my joy completed in themselves.
14 I have given them your word, and the world has hated them, for they do not belong to the world, just as I do not belong to the
15 I am not asking you to take them out of the world but to protect them from the evil.

- John 17:1-15
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign