Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12074  Ti 07 Kes 2016, 23:48 (GMT+3)  Aihe: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Sainpa juuri makeilevan kirjeen lääkäriltä, jossa tämä kirjoitti minut erikoissairaanhoidosta ulos yhden vaivaisen tt-kuvan jälkeen tutkimatta mitään muuta, ilman että tulehtuneesta otsaontelostani olisi koko tänä aikana otettu edes näytteitä. Saan täristä ja vapista täällä keskellä kesää pipo päässäni ihan rauhassa.

Olen joutunut sellaisen kusetuksen kohteeksi, ettei voi uskoakaan. Että saa kalliilta erikoislääkäriltä lähetteen erikoissairaanhoitoon, jossa hutkitaan vain sen verran, että otetaan yksi, vieläpä vääränlainen kuva.

Olen suominut kovin sanoin Helsingin korvapolin touhua enkä aio päästää muitakaan helpolla, jos aihetta kiittämiseen ei ole. Minua on myös painostettu kirjoittamisessani, josta olen kertonut ainakin täällä ja täällä. Tunnelma Helsingissä oli hyvin ahdistava lääkäreiden käyttäessä härskisti hyväkseen minuun kohdistunutta laitonta toimintaa. Jouduin rajoittamaan ilmaisuani, josta syystä en voinut kertoa kovin tarkkaan mistään.

Suomeenkin pitäisi saada TerviseTrendin tyyppinen sivusto, että voisi verrata eri lääkäripalveluita ja lääkäreitä keskenään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12075  Ke 08 Kes 2016, 0:06 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 7.6.2016 klo 23.48 kirjoitti:
Minua on myös painostettu kirjoittamisessani, josta olen kertonut ainakin täällä ja täällä. Tunnelma Helsingissä oli hyvin ahdistava lääkäreiden käyttäessä härskisti hyväkseen minuun kohdistunutta laitonta toimintaa. Jouduin rajoittamaan ilmaisuani, josta syystä en voinut kertoa kovin tarkkaan mistään.

Faktaa on sekin, että vapauduttuani ensimmäisestä mielenterveyden arviosta ja kirjoitettuani oman näkemykseni tapahtuneesta ambulanssi lähetettiin noutamaan minua uudestaan tämän oviin teippaamani printin jälkeen, mutta joutui palaamaan tyhjin toimin takaisin, koska poliisin virka-apua ei enää tullut:

Lainaus:
Ambulanssi- ja poliisioperaatio 23.10.2015

Kesäkuun alussa yläkertaamme muutti uudet naapurit, jonka jälkeen meillä ei ole ollut enää yörauhaa. Se on jatkunut yöstä yöhön kolistelulla ja muulla metelillä, joka on kantautunut pääosin vain meille alakertaan. Yritettyäni sanoa asiasta kauniisti suoraan naapureille sitä ei noteerattu, jonka jälkeen harvat kirjalliset yhteydenottoni aiheuttivat julman kostamisen, jossa yöaikaan tömisteltiin lattiaa ja tiputettiin tavaroita. Koska Hekassa ei välitetty puuttua asiaan, aloin videoida meteliä, josta todistajana on toinenkin asukas, jota ei ole otettu huomioon. Nyt sunnuntain vastaisena yönä 1.11.2015 hän heräsi yläkerrasta kuuluvaan meteliin aamuneljältä saatuani itse nukuttua silikoninen korvatulppa korvassani edes vähän. Seitsemän jälkeen alkoi uusi meteli, joka lain mukaan onkin mahdollista, josta syystä tänä puolen vuoden aikana emme ole voineet nukkua yhtään aamua rauhassa pidempään ylösnousujen yhteydessä tapahtuvien ovenpaiskomisten, pallon pompottamisen ja muun metelin takia. Tilanteen ollessa niin paha, kun kiusaamista ei ole hillinnyt edes tieto siitä, kuinka sairas punkinpuremista ja muusta olen, tein tapahtumista rikosilmoituksen ja ilmoituksen häiritsevästä asumisesta, johon en lähtenyt pyytämään muiden asukkaiden nimiä jäätyämme ongelman kanssa yksin. Käydessämme Hekan toimistolla 24.9.2015 ollessani hirveän väsynyt annoin asumisneuvojalle luvan varata minulle ajan terveyskeskuksesta, jonne hän tulisi mukaani. Järkytys oli hirveä huomattuani Kantasta, että potilastietoihini oli ilmestyneet sanat, että asumisneuvojan mielestä minulla voisi olla harhoja. Reklamoin poliisillekin asiasta ja jouduin näkemään hirveästi vaivaa oikaistakseni nuo merkinnät, jollaisia ei ole ollut kertaakaan aiemmin 55 vuoteen. Ollessani yhteydessä poliisiin ihmettelin erikoisia henkilööni meneviä kysymyksiä rikosilmoituksen sijaan, joka tuntui olevan sivuseikka. Kun vahinko oli jo tapahtunut, minulle selvisi olleeni koko ajan yhteydessä vain psykiatriseen sairaanhoitajaan, joka toimii poliisin tiloissa. Käydessämme asian takia poliisiasemalla läsnä ei ollut poliisia, tämä psykiatrinen sairaanhoitaja vain, asumisneuvoja ja me molemmat metelistä kärsivät asukkaat. En tuolloin 21.10.2015 vielä tiennyt, että itse tutkinta oli päätetty jo päivää ennen. Nähtyään väsymykseni psykiatrinen sairaanhoitaja halusi varata minulle lääkärinajan päästäkseni tarkempiin somaattisenkin puolen tutkimuksiin. En meinannut suostua siihen aiemman kokemukseni perusteella, mutta hoitajan kehuttua lääkäriä maasta taivaaseen suostuin. Aika saatiin perjantaiksi 23.10.2015 ja mukaan tulisi hoitaja ja me molemmat asukkaat asumisneuvojan ollessa estynyt. Jälkikasvullani ei kestänyt kauaa tulla toisiin aatoksiin ja hän kehotti minuakin perumaan ajan, jonka tein torstaina - ja josta ei ehtinyt kulua kuin vuorokausi, niin ambulanssia ja poliisia alkoi lapata rappukäytävään. Vertaistukena minulla oli puhelimen toisessa päässä varatuomari, joka sanoi, ettei minun tarvitse avata ovea ilman laillista perustetta, jonka voin pyytää nähtäväkseni vaikka postiluukun kautta. Vasta kun huoltomieskin oli tilattu ovea avaamaan, lakimiesystäväni totesi, että ehkä on sitten parasta lähteä mukaan. Vaihdoin vaatteeni järkyttyneen jälkikasvuni seuratessa asiaa ja kertoessaan tulevansa perässäni. Ambulanssikyyti oli hidas ja töyssyinen, jonka jälkeen keskustelin sairaalassa sekä hoitajan että lääkärin kanssa, jonka jälkeen pääsin saman tien pois. Seuraavana päivänä huomasin Kantasta, että rikosilmoitukseni olivat vuotaneet psykiatriselta hoitajalta ilman lupaani ja laittomasti psykiatrille, joka oli laittanut ambulanssin noutamaan minut sairaalaan. Ilman ajan peruuttamista en olisi ikinä saanut tietää, että poliisin tiloista vuodetaan rikosilmoituksia luvatta ja laittomasti eteenpäin, jonka jälkeen psykiatri voi toimia poliisina ja haetuttaa poliisin avustuksella kenet tahansa hoitoon vastapuolen päästessä kuin koira veräjästä. Tällainen väärinkäytös on selvitettävä perin pohjin eikä lääkärinaikojen varaamisessa kannata luottaa muuta kuin itseensä tai luotettaviin ystäviin tai sukulaisiin. Odotamme viimeistään nyt Hekalta uutta sopivaa asuntoa, jossa voimme nukkua yöt rauhassa, kaiken tämän terrorin jälkeen.

Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ke 08 Kes 2016, 1:28, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12076  Ke 08 Kes 2016, 1:08 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 8.6.2016 klo 0.06 kirjoitti:
Admin 7.6.2016 klo 23.48 kirjoitti:
Minua on myös painostettu kirjoittamisessani, josta olen kertonut ainakin täällä ja täällä. Tunnelma Helsingissä oli hyvin ahdistava lääkäreiden käyttäessä härskisti hyväkseen minuun kohdistunutta laitonta toimintaa. Jouduin rajoittamaan ilmaisuani, josta syystä en voinut kertoa kovin tarkkaan mistään.

Faktaa on sekin, että vapauduttuani ensimmäisestä mielenterveyden arviosta ja kirjoitettuani oman näkemykseni tapahtuneesta ambulanssi lähetettiin noutamaan minua uudestaan tämän oviin teippaamani printin jälkeen, mutta joutui palaamaan tyhjin toimin takaisin, koska poliisin virka-apua ei enää tullut:

Lainaus:
Ambulanssi- ja poliisioperaatio 23.10.2015

Kesäkuun alussa yläkertaamme muutti uudet naapurit, jonka jälkeen meillä ei ole ollut enää yörauhaa. Se on jatkunut yöstä yöhön kolistelulla ja muulla metelillä, joka on kantautunut pääosin vain meille alakertaan. Yritettyäni sanoa asiasta kauniisti suoraan naapureille sitä ei noteerattu, jonka jälkeen harvat kirjalliset yhteydenottoni aiheuttivat julman kostamisen, jossa yöaikaan tömisteltiin lattiaa ja tiputettiin tavaroita. Koska Hekassa ei välitetty puuttua asiaan, aloin videoida meteliä, josta todistajana on toinenkin asukas, jota ei ole otettu huomioon. Nyt sunnuntain vastaisena yönä 1.11.2015 hän heräsi yläkerrasta kuuluvaan meteliin aamuneljältä saatuani itse nukuttua silikoninen korvatulppa korvassani edes vähän. Seitsemän jälkeen alkoi uusi meteli, joka lain mukaan onkin mahdollista, josta syystä tänä puolen vuoden aikana emme ole voineet nukkua yhtään aamua rauhassa pidempään ylösnousujen yhteydessä tapahtuvien ovenpaiskomisten, pallon pompottamisen ja muun metelin takia. Tilanteen ollessa niin paha, kun kiusaamista ei ole hillinnyt edes tieto siitä, kuinka sairas punkinpuremista ja muusta olen, tein tapahtumista rikosilmoituksen ja ilmoituksen häiritsevästä asumisesta, johon en lähtenyt pyytämään muiden asukkaiden nimiä jäätyämme ongelman kanssa yksin. Käydessämme Hekan toimistolla 24.9.2015 ollessani hirveän väsynyt annoin asumisneuvojalle luvan varata minulle ajan terveyskeskuksesta, jonne hän tulisi mukaani. Järkytys oli hirveä huomattuani Kantasta, että potilastietoihini oli ilmestyneet sanat, että asumisneuvojan mielestä minulla voisi olla harhoja. Reklamoin poliisillekin asiasta ja jouduin näkemään hirveästi vaivaa oikaistakseni nuo merkinnät, jollaisia ei ole ollut kertaakaan aiemmin 55 vuoteen. Ollessani yhteydessä poliisiin ihmettelin erikoisia henkilööni meneviä kysymyksiä rikosilmoituksen sijaan, joka tuntui olevan sivuseikka. Kun vahinko oli jo tapahtunut, minulle selvisi olleeni koko ajan yhteydessä vain psykiatriseen sairaanhoitajaan, joka toimii poliisin tiloissa. Käydessämme asian takia poliisiasemalla läsnä ei ollut poliisia, tämä psykiatrinen sairaanhoitaja vain, asumisneuvoja ja me molemmat metelistä kärsivät asukkaat. En tuolloin 21.10.2015 vielä tiennyt, että itse tutkinta oli päätetty jo päivää ennen. Nähtyään väsymykseni psykiatrinen sairaanhoitaja halusi varata minulle lääkärinajan päästäkseni tarkempiin somaattisenkin puolen tutkimuksiin. En meinannut suostua siihen aiemman kokemukseni perusteella, mutta hoitajan kehuttua lääkäriä maasta taivaaseen suostuin. Aika saatiin perjantaiksi 23.10.2015 ja mukaan tulisi hoitaja ja me molemmat asukkaat asumisneuvojan ollessa estynyt. Jälkikasvullani ei kestänyt kauaa tulla toisiin aatoksiin ja hän kehotti minuakin perumaan ajan, jonka tein torstaina - ja josta ei ehtinyt kulua kuin vuorokausi, niin ambulanssia ja poliisia alkoi lapata rappukäytävään. Vertaistukena minulla oli puhelimen toisessa päässä varatuomari, joka sanoi, ettei minun tarvitse avata ovea ilman laillista perustetta, jonka voin pyytää nähtäväkseni vaikka postiluukun kautta. Vasta kun huoltomieskin oli tilattu ovea avaamaan, lakimiesystäväni totesi, että ehkä on sitten parasta lähteä mukaan. Vaihdoin vaatteeni järkyttyneen jälkikasvuni seuratessa asiaa ja kertoessaan tulevansa perässäni. Ambulanssikyyti oli hidas ja töyssyinen, jonka jälkeen keskustelin sairaalassa sekä hoitajan että lääkärin kanssa, jonka jälkeen pääsin saman tien pois. Seuraavana päivänä huomasin Kantasta, että rikosilmoitukseni olivat vuotaneet psykiatriselta hoitajalta ilman lupaani ja laittomasti psykiatrille, joka oli laittanut ambulanssin noutamaan minut sairaalaan. Ilman ajan peruuttamista en olisi ikinä saanut tietää, että poliisin tiloista vuodetaan rikosilmoituksia luvatta ja laittomasti eteenpäin, jonka jälkeen psykiatri voi toimia poliisina ja haetuttaa poliisin avustuksella kenet tahansa hoitoon vastapuolen päästessä kuin koira veräjästä. Tällainen väärinkäytös on selvitettävä perin pohjin eikä lääkärinaikojen varaamisessa kannata luottaa muuta kuin itseensä tai luotettaviin ystäviin tai sukulaisiin. Odotamme viimeistään nyt Hekalta uutta sopivaa asuntoa, jossa voimme nukkua yöt rauhassa, kaiken tämän terrorin jälkeen.

"Jouduin rajoittamaan ilmaisuani, josta syystä en voinut kertoa kovin tarkkaan mistään." - Paitsi aamusivuihini, joihin olen kirjoittanut kaiken, mitä olen halunnut ja jaksanut. En ole mikään viihdyttäjä enkä kirjoita netissä viihteen vuoksi. Oikeasti olen vihainen kokemastani vääryydestä ja voin pitää kirjoittamisessani pitkiäkin taukoja, joita on jo ollut täällä. Samoja kirjoituksia, joita ystäväni lukevat, lukevat myös vihamieheni, joiden kanssa en välitä olla missään tekemisissä.

Nuorena isoäitini kertoessa minulle selviytymisestään vaikeissa tilanteissa nähtyään monta sotaa kaikki jäi mieleeni. Että minullekin voisi olla siitä apua, hän varusti minua. Olen ajatellut sitä ihan viime päivinä ja tajunnut, että sitä pitää soveltaa nykypäivään. Minussakin on samaa vahvuutta kuin isoäidissäni enkä aio todellakaan sietää mitään mielivaltaa.

Kritiikkiä piisaa jatkossakin:

Vanhusten pahoinvointi - kunnioittavan kohtelun sijaan laiminlyönnin ja kuolemantohtoreiden uhrina

Jouduin käyttämään pipoa jo viime kesänä:

Vertaistukea - vai valvonko täällä kohtalotovereitteni lailla yksinään?
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12252  Ti 16 Elo 2016, 21:09 (GMT+3)  Aihe: Re: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 7.6.2016 kirjoitti:
Sainpa juuri makeilevan kirjeen lääkäriltä, jossa tämä kirjoitti minut erikoissairaanhoidosta ulos yhden vaivaisen tt-kuvan jälkeen tutkimatta mitään muuta, ilman että tulehtuneesta otsaontelostani olisi koko tänä aikana otettu edes näytteitä. Saan täristä ja vapista täällä keskellä kesää pipo päässäni ihan rauhassa.

Olen joutunut sellaisen kusetuksen kohteeksi, ettei voi uskoakaan. Että saa kalliilta erikoislääkäriltä lähetteen erikoissairaanhoitoon, jossa hutkitaan vain sen verran, että otetaan yksi, vieläpä vääränlainen kuva.

Olen suominut kovin sanoin Helsingin korvapolin touhua enkä aio päästää muitakaan helpolla, jos aihetta kiittämiseen ei ole. Minua on myös painostettu kirjoittamisessani, josta olen kertonut ainakin täällä ja täällä. Tunnelma Helsingissä oli hyvin ahdistava lääkäreiden käyttäessä härskisti hyväkseen minuun kohdistunutta laitonta toimintaa. Jouduin rajoittamaan ilmaisuani, josta syystä en voinut kertoa kovin tarkkaan mistään.

Suomeenkin pitäisi saada TerviseTrendin tyyppinen sivusto, että voisi verrata eri lääkäripalveluita ja lääkäreitä keskenään.

Jostain syystä, vaikka asioiden pitäisi olla Suomessa niin hyvin, joku joutuu kärsimään näin.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12253  Ti 16 Elo 2016, 22:37 (GMT+3)  Aihe: Re: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 16.8.2016 kirjoitti:

Jostain syystä, vaikka asioiden pitäisi olla Suomessa niin hyvin, joku joutuu kärsimään näin.

Viesti jäi lyhyenlaiseksi lipsahdettuaan foorumille ennen kuin sain edes koko juttua kasaan jatkaessani aiheesta, jossa en ole ainoa kärsijä. Asunnottomat ovat yksi ryhmä, mutta meitä nurkista pois lakaistuja ihmisroskia - lääkäri Antti Hervosen sanoin - on paljon muitakin, kuten homesairaat, borrelioosista, ALSista ja muista sairauksista kärsivät, joita ei systeemissä haluta nähdä ja hoitaa.

Sairaaloita pidetään tyhjillään, vaikka ne kuuluisi täyttää ja niitä käyttää heitteille jätettyjen sairaiden hoitamiseen, mikäli kaikki olisi tässä yhteiskunnassa kohdallaan.

Eipä vaan ole. Todellisuus on jotain muuta, mitä mainoksissa esitetään.

Nyt kun Pirkanmaan sairaanhoitopiirin kuntayhtymä on varannut julkisena sektorina itselleen verkkotunnuksen www.valinnanvapaus.fi, sillä on mahdollisuus houkutella asiakkaita mainostamalla omia palveluitaan.

Samanlainen tilanne oli reilu parikymmentä vuotta sitten Tammisaaren synnytyssairaalan mainostaessa palveluitaan eri lehdissä. Mainokset ja todellisuus eivät vaan kohdanneet, kun reissusta sai pysyvät vammat. Lipevät sanat potilasohjeissa jäivät kaikumaan korviin: "Jos olet tyytyväinen, kerro muille. Jos olet tyytymätön, kerro meille." Samanlaiseen mielen ohjailuun olen törmännyt myöhemminkin vieden ruokahalut yhdessä ravintolassa.

Raha virtaa sinne, missä ihmiset käyvät. Tallinnassa rakennetaan paljon enemmän kuin Helsingissä, jossa kaikki on kallista ja nuivaa. Viimeisillä lääkehakureissuilla laskin oikein nosturien määrää uusien rakennusten noustessa kilvan pystyyn.

Käydessäni keväällä Taysissä näin muistaakseni kolme nosturia, josta mieleeni tuli Tallinna. Niin kukoistavaa verrattuna Helsinkiin, jossa sairaalat homehtuvat käsiin.

Mainostajat osaavat hommansa ja sana kiertää. Jopa parantuneille on oma sivunsa uskonnollisen hurmoksen tyyliin aivan kuin jossain hengellisellä sivustolla.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12770  Ma 15 Tou 2017, 14:05 (GMT+3)  Aihe: Re: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Kaikki hyvin?

Olen herännyt taas siihen, että oikealla otsaontelossa kalvaa ja kolottaa.

On kulunut vuosi, kun yritin saada vaivaani apua täällä Tampereella tuloksena tuo, mitä sitaatissani kuvaan.

Poskiontelovaivani alettua tammikuussa 2010 olin kärsinyt jo lähes kaksi helvetillistä vuotta aloitettuani täällä ketjun Pedonmerkki, jossa kuvaan kokemaani tyrmäämistä ja jauhamista mankelissa ja lihamyllyssä läpi.

Homesairaat kaasukammiossa on ihan aktuellia luettavaa, samoin Kiiluvasilmäiset pedot ja raatelijat, jossa kuvaan lääkäreiden toimintaa, sekä otsikoimaton kirjoitus potilaan viime hetkistä:

Admin 20.11.2011 kirjoitti:

Potilas herää ruumishuoneella, eikä tiedä, missä hän on.

Häntä katsoo oranssisilmäinen, suippokorvainen ilmestys, jolla on häntä.

- Kukas sinä olet, potilas kysyy.

- Lääkärihän minä, ilmestys vastaa.

- Miksi sinulla sitten on valkoisen takkisi alla häntä, potilas tiedustelee.

- Hallusinaatioita, ei se mikään häntä ole.

- Mutta mitä minä teen täällä, potilas ihmettelee.

- Resurssit ovat täyttyneet, ei meillä ole varaa homesairaiden hoitamiseen. Järjestän sinulle menolipun taivaaseen.

Sitten homesairas kuolee ja pääsee taivaanportista sisään.

Myöhemmin Pietarin eteen ilmestyy oranssisilmäinen, suippokorvainen ilmestys, jolla on häntä.

- Kukas sinä olet, Pietari kysyy.

- Lääkärihän minä, tulossa arvoni mukaiseen paikkaan.

- Piru se on eikä mikään lääkäri, huutaa homesairas taivaasta.

- Tuo luulosairas ei tiedä mitään, lääkäri sanoo, - järjestin hänet tänne jo hyvissä ajoin etukäteen.

- Tuolla on arvojesi mukainen paikka, Pietari sanoo osoittaen helvettiä. Emme me voi päästää tänne piruja edes lääkärinpuvussa.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12778  Ma 22 Tou 2017, 5:32 (GMT+3)  Aihe: Re: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 15.5.2017 kirjoitti:

Kaikki hyvin?

On kulunut vuosi, kun yritin saada vaivaani apua täällä Tampereella tuloksena tuo, mitä sitaatissani kuvaan.

Poskiontelovaivani alettua tammikuussa 2010 olin kärsinyt jo lähes kaksi helvetillistä vuotta aloitettuani täällä ketjun Pedonmerkki, jossa kuvaan kokemaani tyrmäämistä ja jauhamista mankelissa ja lihamyllyssä läpi.

Minkälaista taistelu sairaana on, siitä jotain osviittaa edellisissä stooreissa.

Karseaa.

Kuluneena lepopäivänä ajattelin vihdoin viimein saattaa valitukseni matkakuntoon yritettyäni viritellä sitä jo useampaan kertaan, alkaen kesäkuusta 2016 ja jatkaen elokuussa, jonka jälkeen on ollut pidempi tauko. Sitten tämän vuoden puolella yritystä oli myös helmikuussa, mutta poikani meni poistamaan sähköpostiluonnokseni, jossa ei ollut vielä montaa riviä tekstiä, mutta tärkeät liitteet kasassa. Se oli pieni juttu, mutta seuraukset suuret, ja taas asia jäi roikkumaan, kunnes tutkin sitä viime kuussa.

Joku voi ihmetellä, mitä vaikeutta semmoisessa kirjoittamisessa on, kun kirjoittaa muutenkin niin paljon. Mutta on kirjoittamista ja kirjoittamista. Virallinen kirjoittaminen on raskasta ja tarkkaa, itsensä hirveää rääkkäämistä asiatiedoilla ja päivämäärillä, jonka kaiken pitäisi mennä oikein. Ja vaikka kaiken saisikin tarkkaan ja oikein kirjattua, oikeutta ei saa yleensä ollenkaan eikä koko kirjoittamisesta ole mitään apua sellaisessa maassa kuin Suomi, jossa on näennäinen valitusoikeus lopputuloksella, joka on yhtä tyhjän kanssa.

Päinvastoin ihmisiä kusetetaan niin paljon kuin sielu sietää. Esimerkiksi lässytys synnytyspelon lieventämisestä on ihan turhaa, jos kipulääkkeitä ei saa. Lihojen repeäminen sattuu aina, jos kipupiikkejä ei kaiveta esiin ja puuduteta tuntoa välilihasta pois, tiedän omasta kokemuksesta. Sitä en vielä tiedä, joudunko kärsimään synnytyksen seurauksista koko loppuelämäni, koska en ole käynyt Kantassa katsomassa äitini taistellessa elämästään, mutta tällä kokemuksella kyllä minäkin valitsisin keisarinleikkauksen olematta ainoa uhri siinä kidutuksessa. Tässä on vaan tämmöinen pikkuinen näkökulmaristiriita, kenen kärsimyksistä on kyse, kuka joutuu loppuelämänsä kaiken vuoksi kärsimään.

Jk. Oikein kun pusasin, sain valitukseni kello 4.22 matkaan. Nyt vielä höyryhengitystä ja muuta perään, että pääsisi pipo päässä hyvinvointivaltiossa nukkumaankin.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12801  Ti 06 Kes 2017, 3:23 (GMT+3)  Aihe: Re: Eri lääkärien ja sairaanhoitopiirien vertailua Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 22.5.2017 kirjoitti:
Admin 15.5.2017 kirjoitti:

Kaikki hyvin?

Minkälaista taistelu sairaana on, siitä jotain osviittaa edellisissä stooreissa.

Karseaa.

Kuluneena lepopäivänä ajattelin vihdoin viimein saattaa valitukseni matkakuntoon yritettyäni viritellä sitä jo useampaan kertaan, alkaen kesäkuusta 2016 ja jatkaen elokuussa, jonka jälkeen on ollut pidempi tauko. Sitten tämän vuoden puolella yritystä oli myös helmikuussa, mutta poikani meni poistamaan sähköpostiluonnokseni, jossa ei ollut vielä montaa riviä tekstiä, mutta tärkeät liitteet kasassa. Se oli pieni juttu, mutta seuraukset suuret, ja taas asia jäi roikkumaan, kunnes tutkin sitä viime kuussa.

Joku voi ihmetellä, mitä vaikeutta semmoisessa kirjoittamisessa on, kun kirjoittaa muutenkin niin paljon. Mutta on kirjoittamista ja kirjoittamista. Virallinen kirjoittaminen on raskasta ja tarkkaa, itsensä hirveää rääkkäämistä asiatiedoilla ja päivämäärillä, jonka kaiken pitäisi mennä oikein. Ja vaikka kaiken saisikin tarkkaan ja oikein kirjattua, oikeutta ei saa yleensä ollenkaan eikä koko kirjoittamisesta ole mitään apua sellaisessa maassa kuin Suomi, jossa on näennäinen valitusoikeus lopputuloksella, joka on yhtä tyhjän kanssa.

Päinvastoin ihmisiä kusetetaan niin paljon kuin sielu sietää. Esimerkiksi lässytys synnytyspelon lieventämisestä on ihan turhaa, jos kipulääkkeitä ei saa. Lihojen repeäminen sattuu aina, jos kipupiikkejä ei kaiveta esiin ja puuduteta tuntoa välilihasta pois, tiedän omasta kokemuksesta. Sitä en vielä tiedä, joudunko kärsimään synnytyksen seurauksista koko loppuelämäni, koska en ole käynyt Kantassa katsomassa äitini taistellessa elämästään, mutta tällä kokemuksella kyllä minäkin valitsisin keisarinleikkauksen olematta ainoa uhri siinä kidutuksessa. Tässä on vaan tämmöinen pikkuinen näkökulmaristiriita, kenen kärsimyksistä on kyse, kuka joutuu loppuelämänsä kaiken vuoksi kärsimään.

Jk. Oikein kun pusasin, sain valitukseni kello 4.22 matkaan. Nyt vielä höyryhengitystä ja muuta perään, että pääsisi pipo päässä hyvinvointivaltiossa nukkumaankin.

Vaikka kuinka yritetään tukahduttaa, kaikki ei ole nyt kohdillaan, että tällaista kitumista joutuu sietämään. Jatkoa muistutukseeni hoitamatta jättämisestä:

Lainaus:
Päätäni on vihlonut häijysti vasemmalta ylhäältä hiusrajan tietämillä muutamaan otteeseen maanantaina 5.6. ja samanlaista vihlomista on ollut oikeallakin puolella otsassa.

Tätä on jatkunut liian pitkään ja pahentunut vaan istuessani otsapanta päässäni täällä taas. Eihän se auta mitään, mutta lämmittää ja puristaa kipeää päätä.

Mistä lähtien otsaontelon tulehdukseen on alettu suhtautua niin törkeän piittaamattomasti kuin itse olen saanut kärsiä?

Alussahan tulehdus tuntui vain maksillaariontelossa, mutta tammikuussa 2014 kuolleen hampaan poistamisen ja hampaan juuresta löytyneen vähätellyn rihman jälkeen tulehdus alkoi tuntua yhä ylempänä ethmoidaalilokerossa ja sen jälkeen otsassa jo syksyllä 2014.

Ihmisiä menehtyy jatkuvasti hoitovirheisiin ja tilanteeni on pahentunut jouduttuani vähentämään minulle kuin naulankantaan sopineita sienilääkkeitä vain siitä syystä, ettei vaivojani ole otettu Suomessa todesta.

Mikäli pipohoito, otsapanta, höyryhengitys, nokkostee ja muut rohdot eivät auta minua, olen aika pulassa. Päälakeni vihlomistakaan ei kukaan ole ottanut tosissaan eikä viitsinyt edes tutkia sitä.

Netissä on kai tehty jo diagnoositkin ihan kirjoitusten perusteella etänä, että hengissä on, kun kirjoittaa?

Eipä tarvitse toisten miettiä kello kolmen aikaan yöllä, millä ilveellä otsaonteloitaan hoitaisi.

En ole luulosairas, mutta lääkärit ovat rääkkääjiä, joiden käsissä olen saanut kitua vuosikaudet ilman oikeaa hoitoa. Tuskinpa pojalleni lahjoitetaan kukkapuskaakaan, jos minulle kävisi jotain.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign