Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Soma Sote-Suomi: Muut tietää, sinä et. - Cute Sote-Finland: Others know, you don't.

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12557  To 19 Tam 2017, 20:55 (GMT+3)  Aihe: Soma Sote-Suomi: Muut tietää, sinä et. - Cute Sote-Finland: Others know, you don't. Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 19.1.2017 klo 11.16 kirjoitti:
Admin 19.1.2017 klo 4.23 kirjoitti:
Admin 18.1.2017 klo 18.21 kirjoitti:
Olen ihan turtunut enkä tunne mitään tultuani pois sieltä vastaanotolta, mutta poikani huutaa käytävällä: "Kaikki on paskaa paitsi kusi!"

Hän jaksaa vielä tuntea ja stressaantua äitinsä kohtelusta.

Popsii nykyään Rennietä niin kuin minä odottaessani häntä julman isänsä kynsissä ollessani niin henkisesti kuin fyysisesti koko ajan mustelmilla.

Siellä makaan peittojeni alla pipo päässä ja tärisen kivuissani.

Ne jättäisivät minut tähän kuntoon tutkimatta mitään kunnolla.

Ottamatta edes selkäydinpunktiota, jota minulta ei ole otettu koskaan.

Mahtaisivatko jaksaa tehdä edes ruumiinavaustakaan?

Hirveä määrä stressiä kaikesta.

Ei pelkästään minulla, vaan myös pojallani.

Miten julmaa on ollutkaan laittaa hänet katsomaan äitinsä helvettiä kaikki nämä vuodet, jo ennen kuin oli täysi-ikäinenkään.

Hän sanoi, kuinka kauheaa on, miten hänelle niin rakas ja tärkeä äiti on muille vain pelkkää roskaa.

"Luulotaudeissani terveellä ja hyväkuntoisella" on jälleen kerran ollut eksoottinen yö takana. Kerta toisensa perään herään siihen, että kuola valuu suuta pitkin alas. Siitähän ei nyt viitsitä puhua, että juuri neuroborrelioosi aiheuttaa sitä, kun ei viitsitä tutkia eikä hoitaakaan hutkimisen sijaan, joka tulee niin paljon halvemmaksi kaikille. Minullekin, joka olen vuosia kärsinyt näitä helvetintuskia. Kuinka halpaa se on ollutkaan? Edes sanat eivät riitä kertomaan sitä kärsimyksen keskellä silmien ollessa ihan turvonneet väsymyksestä.

Ja se kaikki muu - miten otsaontelotkin aristavat jo kosketettaessa ihoa lääkärin tutkiessa liikuttavan huolella pelkkiä varpaanvälejäni. Jälleen kerran löysivät jonkun vasta erikoistuvan lääkärin sössimään kroonisesti sairaalla potilaalla, jolla ei ole sen takia mitään toivoakaan paremmasta. Ehkä aivoni ovat tippuneet varpaisiini ja hänen omansa muniinsa alkavan kaljamahan alapuolella? Sairastaessani poliotalven virustaudin hän oli vasta parivuotias vesseli, Kantan tiedoissa nyt vasta lääkäri. Tjoo. Mitähän lienee lässyttänyt potilastietoihini jumalansanoiksi, joilla minua voidaan kiusata entisestään. Pienenä vinkkinä, että minua leimanneet Hesankin laittomuudet ovat tulossa oikeudelliseen läpivalaisuun, kun oikeusvaltiossa hädässään apua hakevan rikosilmoitukset vuotavat poliisilta psykiatrille, joka alkaa lähetellä ambulansseja uhrille kiusaajan sijaan. Ette tiedäkään, miltä se tuntuu ja kuinka somaa se on Suomessa, jossa koululaistenkin julmat pahoinpitelyt kivakoulussa ovat vain lisääntyneet.

On se somaa Sote-Suomessa, että kaikki muut voivat urkkia terveystietojani, joita itse en näe. Riippuu palveluntarjoajasta, pimittääkö tietoja potilaalta vai ei.

Somassa Sote-Suomessa se on käsittämättömän helppoa, askel taaksepäin valheellisen hehkutuksen sijaan.

Somassa Sote-Suomessa omat potilastietonsa on tilattava edelleen eri palveluntarjoajien arkistoista Kantan sijaan, jossa niiden pitäisi näkyä.

Mielessäni on ollut jo pidempään, että tämäkin epäkohta pitäisi saattaa eduskunnan oikeusasiamiehen käsittelyyn, mutten toistaiseksi ole jaksanut puututtuani joihinkin muihinkin epäkotiin, kuten täältä ja täältä voi lukea.

Tämänpäiväisessä lääkärinkäynnissä vahvistui jälleen se, kuinka pahoin sadistisessa synnytyksessä oikein vaurioiduin, jotka potilasmerkinnät Kantasta epäilemättä monet täysin ulkopuoliset lääkärit ja kurkkijat ovat jo urkkineet niin kuin kaiken muunkin, joka selvitettävä lokitiedostoista myöhemmin voimien antaessa myöten.

Joka tapauksessa meillä on tässä melkoinen näkemysero verrattuna Jarkko Vannisen 10.1.2005 lausuntoon, että minulla on: "-- uskomus siitä, että sisäelimet ovat synnytyksessä laskeutuneet ja nämä tulisi kirurgisesti nostaa." - Siinä kun makasin tänään kyljelläni pyllytutkimuksessa, joka on niitä miellyttävimpiä ja virkistävämpiä hetkiä mitä potilasuralla saattaa vain olla, mieleeni jäi etenkin kirurgin sanat sisäelinten ja koko lantionpohjan laskeumien laajuudesta, että "mitenkähän me nostettaisiin ne". Ikävä kyllä minulle ei tarjottu muuta vaihtoehtoa kuin verkkoripustus, joka sekään ei ole vielä varmaa tietämättä seurauksistakaan. Joka tapauksessa olen kärsinyt synnytysvaurioista jo neljännesvuosisadan pitkässä putkessani, joka näyttää jatkuvan elämäni loppuun saakka. Korvausvaatimuksenikin kaikesta on mitoitettava sen mukaan, johon tarvinnen asiantuntijan apua. Kuinka ollakaan hänkin, joka hymyili kätilön kanssa synnytyksessäni anellessani turhaan kipulääkkeitä, on päässyt kuin koira veräjästä koko ajan päätettyään kuljettaa minut autollaan Tammisaareen, vaikka olin ollut jo pihalla niin kipeä ja sanonut, mitä jos sittenkin mentäisiin Kätilöopistoon. Hän sanoi, että mennään Tammisaareen, kun kerran on jo sovittu, vaikkei se pitänyt paikkaansa käytyämme katsomassa paikkaa vasta alustavasti. Hän päätti ja ajoi autonsa Tammisaareen ja jätti minulle velat ja kärsimyksen.

Kopioitu täältä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12701  Ke 29 Maa 2017, 4:29 (GMT+3)  Aihe: Re: Soma Sote-Suomi: Muut tietää, sinä et. - Cute Sote-Finland: Others know, you don't. Vastaa lainaamalla viestiä

Admin 19.1.2017 kirjoitti:
On se somaa Sote-Suomessa, että kaikki muut voivat urkkia terveystietojani, joita itse en näe. Riippuu palveluntarjoajasta, pimittääkö tietoja potilaalta vai ei.

Somassa Sote-Suomessa se on käsittämättömän helppoa, askel taaksepäin valheellisen hehkutuksen sijaan.

Somassa Sote-Suomessa omat potilastietonsa on tilattava edelleen eri palveluntarjoajien arkistoista Kantan sijaan, jossa niiden pitäisi näkyä.

Mielessäni on ollut jo pidempään, että tämäkin epäkohta pitäisi saattaa eduskunnan oikeusasiamiehen käsittelyyn, mutten toistaiseksi ole jaksanut puututtuani joihinkin muihinkin epäkotiin, kuten täältä ja täältä voi lukea.

Ei savua ilman tulta lääkäreidenkin havahduttua samoihin ongelmiin:

Potilastietojärjestelmissä merkittäviä tietosuojaongelmia
– ”Hyvin arkaluontoista tietoa voi urkkia varsin tehokkaasti”

Aloin tutkia näitä touhuja ja käytäntöjä vähän enemmänkin pitkässä viestissäni, jonka työstämisen aloitin jo torstain vastaisena yönä 23.3.2017. Aihe osoittautui vaan hirveän haastavaksi, ja halusin liittää mukaan myös kuvankaappauksia, joiden nimeämisessä ja tallentamisessa palvelimelle meni aikaa ajan kiiruhtaessa eteenpäin. Lopulta olin niin loppu, että jätin viestini kesken ja postasin sen luonnoksena foorumille luomaani osioon, joka ei näy muille. Yö yön perään jatkoin aiheen ja tablettini kimpussa, johon jouduin asentamaan kaikenlaisia ohjelmiakin voidakseni kehystää ja korostaa sitaattejani, joita alkoi kertyä valtavat määrät tekstipoimintoineen kommenttieni ja linkkien kera, jotka olivat hujan hajan. Viimein viime aamuyönä 28.3.2017 kaikki alkoi olla siinä kunnossa sitaatteineen, joita olin muokannut ja tallentanut monia kertoja palvelimelle, että saatoin siirtää viisi päivää rustaamani viestin muillekin luettavaksi ketjuun, jonka otsikkoa olin käynyt muuttamassa. Viesti ei pompannut tuoreiden aiheiden kohdalla ylimmäksi, koska olin kirjoittanut sen jälkeen jo muutakin.

The monster you created: Kanta viranomaisten
tiedonjako- ja urkintajärjestelmänä NSA:n tyyliin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign