Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Parhain terveisin, huonoa kuuluu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12597  Ma 06 Hel 2017, 6:07 (GMT+3)  Aihe: Parhain terveisin, huonoa kuuluu Vastaa lainaamalla viestiä

Olen niin tarkka kirjoittaja, että käyn vaihtamassa jopa sanojen paikkaa, jos toisella tapaa sointuu paremmin. Olen tehnyt sitä kauan, jo ensimmäisestä tietokoneestani alkaen, jonka toin taksilla kotiin noin kolmekymmentä vuotta sitten. Kun heittelee sanoja eri paikkaan, sointikin on erilainen. Ei puhuta turhaan kielikorvasta, kun sanatkin soivat.

Käsin rustatessa sanojen siirtely on hankalampaa, mutta onnistuu koukkaamalla tai lassoamalla kynällä tai suttaamalla ja kirjoittamalla uudestaan, joka ei ole niin helppoa tai mukavaa.

Kauhukseni muistin juuri, että sunnuntain aamusivut on vielä oikolukematta ja rustaamatta loppuun, joten soon moro.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12680  La 11 Maa 2017, 16:52 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Suuta vähän kuivaa, mutten jaksa nousta heti ylös saatuani itseni mukavaan asentoon painavien vällyjen alle, joiden liikutteleminen on kipeälle kädelle raskasta. Olin hörpännyt vain vanhaa kahvia, ja laitoin uutta ja otsonoitua vettä tulemaan ja tulin takaisin sänkyyn. Oikeasti olisin halunnut ottaa heti tablettini, tämän tietokoneeni esiin, mutta pakotin itseni aloittamaan aamusivuista kirjoittaen ensimmäisen liuskan lähes loppuun.

Ulkona on aurinkoista ja linnut vierailevat pihalla kevään tehdessä tuloaan.

Ulkoinen ja sisäinen todellisuus, ne kulkevat tässä rinta rinnan koko ajan. Miten elämä olisikaan tylsää, jos olisi vain tuo ulkoinen todellisuus, niin kaunista kuin se välillä onkin. Elämä pelkkää pinnallisuutta ja tylsyyttä... Voi kuinka ihanaa; voi kuinka kaunista, herttaista ja suloista! Se ei kuitenkaan riitä, eikä siinä ole kaikki, onneksi.

Miten jaksaisin tämän päivän taas... Vasen poskeni on kroonisesti kipeä ja koko muu helvetti päälle, kaikki kivut ja säryt, koko elämän tuska.

Elämä voi olla liian pinnallista, tai sitten se on liian syvällistä niin kuin minulla, joka eläydyn joka helvetin kärsimykseen ja muistan kaikki traumani, kuinka minua on sattunut jo lapsesta lähtien.

Isoäidin kuolemaa surin jo vuosikausia ennen kuin hän oikeasti kuoli.

Mulla on jano, join pullosta vettä.

Poikani syntymäpäivänä ollessani niin kipeä itkin sitä, että hän huusi minulle, ja kahta enemmän minua sattui muistaessani, kuinka olin karjunut omalle äidillenikin, joka ei hänkään elä ikuisesti.

Teoriassa kyllä, muttei käytännössä nuppini kestä todellisuutta, että kaikki on yhtä kuolemaa ja kuka seuraavaksi putoaa.

En kestä enää tätä elämää, paruin pojalleni kertomatta kuitenkaan pahinta, mitä sielussani huusin, että viimeistään viidenkymmenen vuoden kuluttua kärsimykseni on ohi ja tästäkin paskaläjästä on päästy elämän tuottaessa minulle koko ajan niin paljon tuskaa.

Mentävä kaffeelle otsan kirvellessä ja pitojen jatkuessa taas yöhön asti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign