Sanasinko
Wordbazooka

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Muuta tekstin kokoa: Suurenna - Pienennä - Palauta oletuskoko
Uskonkirkko | Church of FaithUskonkirkko | Church of Faith

Ettei totuus unohtuisi, kaikille heitteillejättäjille ja rääkkääjille tiedoksi

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12674  Su 05 Maa 2017, 8:25 (GMT+3)  Aihe: Ettei totuus unohtuisi, kaikille heitteillejättäjille ja rääkkääjille tiedoksi Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan sen perusteella, kuinka pitkään olen kiduttajieni käsissä kärsinyt, joku voisi jo näiden viestieni pohjalta tehdä tutkielman ihmisten rääkkäämisestä nykyajan Suomessa. Viestejä löytyy netistä myös muualta henkilökohtaisten aamusivujenikin oltua vuodesta 2010 alkaen kuvausta maanpäällisestä helvetistä ja niin järkyttävää luettavaa päivästä ja vuodesta toiseen jatkuvasta kärsimyksestä, ettei niitä voi itkemättä lukea. Minkälaista sadistista kiusaamista ja vähättelyä olen todistanut ja kuvannut tarkkoine merkintöineen poskiontelo- ja koko kehon helvetistä tärinöineen ja muine oireineen.

Tilannehan Helsingissä ennen Julius Maaskolan aloittamaa vainoa ja kiusaa oli se, että minun piti saada terveyskeskuksesta lähete infektiopolille. Täällä yritettyäni samaa pyyntöni kuitattiin näsäviisaalla vastauksella, jolla minut jätettiin niin korvapolin kuin infektiopolin toimesta kitumaan kesä pipo päässäni.

Hirveän sairaana täällä täristessäni vatsastani ja kauttaaltani ja yrittäessäni nukkua pipo päässä yöni niin kuin kohta kaksi vuotta, harjoittamanne vääryys ja heitteillejättö tulevat aina mieleeni. Olen masentunut sairauksistani niin kuin kuka tahansa olisi, mutten kuvittele oireitani, jotka eivät ole mitään jännityspäänsärkyä niin kuin varpaitani tutkimalla on törkeästi diagnosoitu.

En ole ottanut kaikkia nimeltä esiin, mutta ne löytyvät lääkärien ollessa julkisia ammatinharjoittajia Suomessa ja lain edessä vastuussa tekemisistään, josta laistavat pahasti.

Ette itse edes kestäisi samaa helvettiä, jota olette jättäneet minut kitumaan. Mainoksenne ja korulauseenne eivät vastaa todellisuutta.

En ole kirjoittanut yhtään kirjaa, mutta jo pelkästään näistä kirjoituksistani voisi koota monta kirjaa. Kiusaajalääkäreillä ei ole mitään oikeutta kirjoituksiini, joilla puutun heidän vääryyksiinsä. Kirjoittakaa itse omat juttunne.

Luuk. 10:29-37

Luuk. 16:19-26
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12675  Su 05 Maa 2017, 14:56 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minkälaista tämä helvetti on käytännössä ollut, teillä ei ole aavistustakaan siitä.

Vuonna 2010 taisteltuani terveyskeskuksen vuokralääkärillä pojalleni jatkotutkimukset infektiolääkärillä, jossa hänellä todettiin immuunivajetta, omat jatkotutkimukseni tyssättiin härskillä tavalla ja olen saanut tämän seitsemän vuoden ajan kärsiä helvetistä maan päällä. Jo aikaisemman perusteella tiedän immuunipuolustuksessani olevan puutteita, joka on mahdollistanut vuosikausien sieni-infektion alkaen varvasväleistä ja siipikalvostani, joka parani 13 vuoden jälkeen puolen vuoden terbinafiinikuurilla.

Heräsin tänään puolen päivän jälkeen samaan tärinään, mihin aamulla nukahdinkin, ja samoihin ajatuksiin tästä vääryydestä ja helvetistä, jota Suomessa joutuu kokemaan.

Olen yöllä kärsinyt taas nielemisongelmastanikin liman ärsyttäessä keuhkoputkiani, jota on yritettävä pulloon puhaltamisella hoitaa.

Poikani täyttää kohta vuosia niin kuin itsekin täytän. Enpä olisi voinut kuvitellakaan, minkälaiseksi helvetiksi elämä muuttuu jo ennen kuin täytän 50 vuotta ja miten Suomessa voi joutua kitumaan ja kärsimään niin kuin olen joutunut, joka on heijastunut myös poikaani ja pilannut hänenkin elämänsä laittoman irtisanomisen ohella härskistä kristillisestä yhdistyksestä, jossa hän sai ensiksi kiitettävät arvostelut harjoitteluajan työstään, houkuteltiin valmistumisensa jälkeen jatkamaan ja irtisanottiin narsistisen esimiehen toimesta yrittäessäni puuttua kiusaamiseen. Jumala sanoi minulle tuolloin, että kiusaaja yrittää pestä kasvonsa.

Seuraavaksi mentävä hoitamaan itseään ja laittamaan ehtoosivut aluilleen. Aika vähän olen jaksanut itseäni puolustaa, mutta meinaan kirjoittaa elämäni loppuun asti kaikesta ja taistella, minkä pystyn, jättäen jälkeeni hirveän kasan järkyttäviä kirjoituksia sadistisesta maasta nimeltä Suomi.
Takaisin alkuun
Admin
ylläpitäjä

Linkki viestiinViesti 12678  Ke 08 Maa 2017, 12:04 (GMT+3)  Aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitä sunnuntain jälkeen olen tänne tuottanut, löytyy viestini lopusta tuolta, vain aamusivuistani kopioimani lyhyt pätkä.

Miksi kirjoittaminen loppui?

Väärä kysymys, johon oikea vastaus kohdallani on se, ettei se mihinkään loppunut aamusivujen tuottamisen jatkuessa ennallaan. Ulkoisesti ne jatkuvat samantyyppisinä vain kynän vaihtuessa. Kuvattuani alkuvuosien aamusivujani tuolla minulle on jäänyt se käsitys, että kaikki piirtely sivujen lomaan lakastui ja loppui isän kuoleman jälkeen. Asianhan voisi tarkistaa, jos jaksaisi selata tuhansia ja tuhansia sivuja, joita olen kirjoittanut hätyytellessäni seuraavaksi 18000 liuskaa. Hiipuneemmalla tahdilla se vie enemmän aikaa kirjoitettuani helmikuussakin vain 60 aamusivuliuskaa. Oleellista on kuitenkin määrän ollessa mitä tahansa, mitä itse sisällössä ja kirjoittajassa tapahtuu. Oppii tuntemaan itsensä ja analysoimaan ympäröivää maailmaa.

Ei minun tarvitse selittää eikä kuvata kärsimystäni rääkkääjilleni, jotka ovat olleet aiheuttamassa tätä ja osallistuneet sen pitkittämiseen. Ottamatta huomioon karkausvuotta joka neljäs vuosi vuodessa on 365 päivää, joka kerrottuna omilla kärsimysvuosillaan tuottaa hirveän saldon päiviä, joina on saanut kitua ideologioiden ja oppien ikeessä. Esimerkiksi jos pelkästään ruokahelvettiä on kestänyt yli 2550 päivää, se ei ole mikään pikkujuttu valvoessani sen takia nytkin, vaikka on aikainen ylösnousu edessä. Yli 2550 päivän kuuri helvettiä näkyy ja tuntuu kaikessa; silmien alla, kasvoissa, ulkonäössä, sydämessä, kodissa, ihmissuhteissa.

Tästä samasta aiheesta, ettei totuus unohtuisi, täältä löytyy toinenkin ketju muutaman vuoden takaa, kuin toisintona kaikelle, paitsi ettei tulehdus ollut levinnyt vielä otsaan ja päähän. Samoja rytmihäiriöitä on nykyäänkin, esimerkiksi paraikaa, vaikken raportoi kuin harvoin niistä. Korvani ovat soineet koko ajan homeasunnosta vuodesta 2008 lähtien niin kuin nytkin kaiken aikaa, vaikken olekaan jauhanut siitä syystä, etten kuuntele sitä. Eri asia oli naapuriemme pauke ja häirintä tuntoaistille, johon ei juuri korvatulppakaan auttanut. Pahaksi onneksi poikani käydessä Hesassa ja käveltyä siellä tuttua raittia pitkin koulusta ensimmäisen kotimme editse viimeisimpään hän törmäsi naapureihimme, jotka ulkoiluttivat koiraansa ilman lasta. Hänelle tuli niin paha mieli, että kiusaajat saivat jäädä, mutta me jouduimme lähtemään - onneksi sentään paljon parempaan paikkaan. Päästyään sieltä pois hän sanoi, ettei halua mennä Itä-Helsinkiin ainakaan vuoteen.

Suuret elämänmuutokset eivät ole helppoja. Päästyämme loppuunnääntyneinä tänne toipuminen on ollut hidasta ja vastoinkäymisiä on riittänyt. Loput vakuutusrahoistani menivät lähetteisiin tomppeleille, joista ei ole ollut mitään apua ilman oikeaa tietoa ja kokemusta edes 2550 sairauspäivästäni ja tästä todellisuudesta.

Aamu onkin jo aika pitkällä aloitettuani tämän kirjoittamisen useampi tunti sitten. Päivästä on tulossa raskas, kun pojan isän pitäisi olla tulossa käymään työreissunsa päätteeksi täällä. Olen yleensä ottanut hänet aina avosylin vastaan pystymättä siihen enää. Siitä on kohta vuosi, kun olen puhunut hänen kanssaan, ja kaikki, mitä olen kuullut ja saanut tietää, on liian paksua ja törkeää. Kesällä hän jopa viestitteli pojalleen, että ehkä välit olisivat paremmat, mikäli nimi olisi sama. Se ei pitänyt vaan paikkaansa, sillä silloin kun heillä oli sama sukunimi, hänen käytöksensä oli ollut tismalleen samanlaista. Syy ei ollut nimessä tai muussa, vaan hänen ehdollisessa rakkaudessaan. Riitelimme pojan kanssa nimestä ja pistin niin hanttiin kuin pystyin, mutta hän halusi itselleen suomalaisen sukunimen. En olisi halunnut edes hänen muuttavan nimeään silmissäni sukunsa parhaimpana edustajana, mutta se oli hänen tahtonsa, joka täytyi vain hyväksyä. Jos rakastaa toista, kunnioittaa myös hänen tahtoaan, kun on kyse aikuisesta ihmisestä. Mutta kun rakkaus puuttuu ja on pelkkää mykkäkoulua vaan, se on niin järkyttävää. Miten joku voi pitää hetkeä kauempaa omalle lapselleen mykkäkoulua, päiviä, kuukausia... Rukoilkaa puolestamme.

- Aloitin tämän kirjoittamisen aamuyöllä kärsiessäni jo liian tutuksi tulleista oireista, jotka estivät nukahtamisen. Olin syönyt pikkuriikkisen palan pojan pakkaspitsaa, Rainbow'n riisivälipalan ja puolikkaan appelsiinia ennen puolta yötä kärsiäkseni hirveästä vatsan rylläämisestä keskellä yötä. Piti sitten lampsia nukkumattoman yön jälkeen uudestaan verikokeeseen sokeriarvon taidettua olla vähän koholla. Einsteinia pyysin tutkimaan, kun oli ollut jo kymmenisen vuotta sitten koholla, 5,8 muistaakseni. Pitäisi mennä nukkumaankin välillä ennen kuin tullaan kolkuttelemaan ovelle, jossa on väärä nimi kokonaan, minun isäni eikä toisen...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Sanasinko Foorumin päävalikko -> Lääketiede Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa

Muuta tekstin kokoa: - -

Takaisin ylös

Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign